اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتسال

علیصدر در همدان بازی برد را با تساوی عوض کرد/غرور و بی‌تجربگی کار دست علیصدر داد

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتسال کشور در خالی که با دو گل از حریف شیرازی خود پیش بود بازی برده را با تساوی عوض کرد.

علیصدر در همدان بازی برد را با تساوی عوض کرد/غرور و بی‌تجربگی کار دست علیصدر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با انجام بازی‌های مختلف به پایان رسید و چهره‌های تیم‌های قهرمان نیم‌فصل این رقابت‌ها مشخص شدند.

در یکی از این مسابقات تیم فوتسال علیصدر که موفق شده بود در دو بازی اخیر خود پیروز میدان شود در حالی که در آستانه کسب سومین برد متوالی خود بود با بی‌تجربگی و غرور کاذبی که بین بازیکنان این تیم به وجود آمد بازی را مساوی کرد و در برابر حریف قعرنشین خود برق شیراز متوقف شد.

علیرضا خسروی سرمربی تیم علیصدر با ترکیب وحید میرزایی، فرشاد دیزجی، امید بهرامی، حمید نجاتی و علیرضا مهربانیان به میدان رفت و وحید شانه‌ای، معین کداخدا، میثم رضائی، مسحر رضائی و پیمان محمدی را بر روی نیمکت داشت تا بتوانند با استفاده از این بازیکنان با کسب سه امتیاز بازی خانگی به تعطیلات نیم‌فصل بروند.

تیم برق شیراز که شایعه انحلال این تیم بر سر زبان‌ها افتاده بود تنها با هشت بازیکن به همدان سفر کرده بود و این موضوع باعث شد تا عیلصدری‌ها این تیم را دست‌ کم بگیرند.

ارائه بازی خوب و منطقی علیصدری‌ها باعث شد تا در دقایق هشتم و نهم توسط علیرضا مهربانیان تیم میزبان جلو بیافتد و برتری خود را به حریف دیکته کند اما در ثانیه‌های پایانی بازی سعید خوش‌خلق یکی از گل‌ها را پاسخ داد تا نیمه نخست با حساب دو بر یک به سود علیصدر به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان جوان و با انگیزه علیصدر بازی هجومی را در دستور کار داشتند تا در دقیقه 25 حمید نجاتی موفق شد در یک حرکت تیمی سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در یک شروع مجدد و کار گروهی بسیار زیبا در همان دقیقه 25 محمدحسن عباسی موفق شد دومین گل برقی‌ها را به ثمر برساند.

کاپیتان وحید شانه‌ای با درخشش و انجام حرکات انفرادی بسیار زیبا در دقیقه 30 چهارمین گل علیصدر را به ثمر رساند و به ظاهر این بازی برای تیم میزبان تمام شده بود و به سه امتیاز این بازی دست یافته بودند.

بعد از این گل هر دو تیم اعتراضات زیادی به نحوه داوری داشتند و در عرض چند دقیقه داور بازی به بازیکنان هر دو تیم کارت‌های زرد زیادی نشان داد و به سرمربیان هر دو تیم تذکر جدی داد که در صورت تکرار اعتراض از زمین اخراج خواهند شد.

در دقیقه 32 باز هم محمدحسن عباسی دومین گل خودش و سومین گل برق شیراز را زد تا با کم شدن فاصله روزنه امیدی برای میهمان باز شود.

تنها یک دقیقه بعد از این گل رسول دیزجی در دقیقه 33 گل پنجم علیصدر را به وارد دروازه حریف کرد تا فاصله دو گل برتری حاشیه امنی برای شاگردان علی خسروی باشد.

اشتباهات فردی و ارائه یک بازی بسیار پراشتباه از سوی علیصدری‌ها و غرور کاذبی که از برد پنج بر سه به دست آورده بودند باعث شد تا بازیکنان برق شیراز از این غفلت استفاده کنند و در دقایق 36 و 37 توسط محمدحسن عباسی و سیدعلیرضا موسوی بازی را در عدد پنج به تساوی برسانند.

هر چند از دقیقه 37 تیم برق شیراز پنج خطا شده بود و کادر فنی علیصدر هم دست به تاکتیک پنج نفره زدند اما کاری را از پیش نبردند تا علیصدری‌ها بعد از دو هفته درخشش خوب و بهبود در جدول در خانه و در حضور تماشاگران خودشان متوقف شوند.

در دیگر بازی‌ها این گروه در هفته پایانی دور رفت پرسپولیس بهزیستی تهران موفق شد پنج بر سه تیم مقاومت کرمان را شکست داد، تیم برنای خوزستان پنج بر یک کشاورز قزوین را مغلوب کرد و صدرنشین و قهرمان نیم‌فصل شد و تیم کاشی نیلو اصفهان توانست چهار بر صفر ایران جهان مشهد را در هم بکشند.

با نتایج به دست آمد در پایان دور رفت این مسابقات جدول رده‌بندی این گروه به این شرح شد:

اول برناخوزستان با 17 امتیاز و تفاضل +6

دوم کاشی نیلو اصفهان با 15 امتیاز و تفاضل +7

سوم پکیج ایساتیس یزد با 14 امتیاز و تفاضل +5

چهارم پرسپولیس تهران با 11 امتیاز و تفاضل +2

پنجم علیصدر همدان با 11 امتیاز و تفاضل - 1

ششم مقاومت کرمان با 10 امتیاز و تفاضل +4

هفتم کشاورز قزوین با 10 امتیاز و تفاضل - 6

هشتم ایران جهان مشهد با 9 امتیاز و تفاضل - 8

نهم برق شیراز با 3 امتیاز و تفاضل – 9

دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران از پنجم دی آغاز خواهد شد که در هفته نخست دور برگشت تیم علیصدر همدان استراحت خواهد داشت و در هفته دوم برگشت و یازدهم بازی‌ها باید از تیم برنای خوزستان در همدان پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول