اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ برتر فوتبال و دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

سرخابی‌های پایتخت میزبان تیم‌های همدانی

تیم‌های فوتبال بانوان پاس همدان و فوتسال علیصدر آخر هفته باید برابر تیم‌های قرمز و آبی‌پوش پایتخت در تهران به میدان بروند.

سرخابی‌های پایتخت میزبان تیم‌های همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با نظم خاصی در حال پیگیری است و پنج‌شنبه این هفته با انجام شش بازی پیگیری می‌شود.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان که در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفته بود در هفته‌های اخیر جان دوباره‌ای یافته و با سرمربیگری سکینه بیات مربی ملایری‌الاصل خود توانسته خود را تا رده چهارم جدول 12 تیمی لیگ برتر بالا بکشد.

در هفته دهم تیم فوتبال پاس همدان باید در تهران برابر تیم استقلال به میدان بروند که بر خلاف سال گذشته نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و اوضاع مناسبی در جدول لیگ برتر ندارد.

تا پایان هفته نهم تیم فوتبال بانوان پاس همدان موفق شدند با یک بازی کمتر و کسب سه شکست و پنج پیروزی 15 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول جا خوش کنند و در مقابل آبی‌پوشان تهرانی با هفت امتیازی که دارند جایگاهی بهتر از دهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران ندارند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال نماینده اعزامی این فدراسیون در این بازی شکوفه مهینی خواهد بود و همچنین قضاوت این مسابقه را سرور ساعدی (داور وسط)، انسیه خبازمافی‌نژاد و تهمینه ناطقی (کمک داور) و مهشاد منصوریان (داور چهارم) برعهده گرفتند.

تیم فوتسال علیصدر دیگر تیم همدانی است که باید برابر قرمزپوشان پایتخت در روز جمعه و در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک فوتسال به میدان برود.

نماینده فوتبال بانوان همدان در لیگ برتر عصر فردا پنج‌شنبه 16 آبان و از ساعت 15 میهمان تیم استقلال تهران خواهد بود که این مسابقه در کمپ اختصاصی استقلال برگزار خواهد شد.

علیصدری‌ها که تابستان امسال با قهرمانی در لیگ دسته دو فوتسال جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست آوردند، با هدایت علیرضا خسروی و مربیگری مرتضی عظیمی تیم جوان و باانگیزه‌ای را آماده کرده‌اند.

این تیم به دلیل عدم هماهنگی تیمی نتوانسته در دو مسابقه ابتدایی خود نتیجه بگیرد و با شکست برابر برنای خوزستان و کاشی‌نیلو اصفهان اوضاع خوبی در جدول گروه یک این رقابت‌ها ندارد برای کسب امتیاز و حتی پیروزی برابر پرسپولیس بهزیستی تهران مسابقه سختی را خواهند داشت.

بر اساس اعلام کمیته داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان را محمد قدرتی (سرداور)، سعید الوندی (کمک داور)، ولی امجدی (داور سوم) و  محمد داودپور (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر کار داوری بر عهده مصطفی حاج‌محمد خواهد بود.

تا قبل از این بازی تیم فوتبال پرسپولیس بهزیستی تهران با کسب چهار امتیاز در رده چهارم جدول و تیم‌‌های علیصدر همدان به همراه مقاومت کرمان بدون امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته اول فوتسال ایران هستند.

مسابقه بین تیم‌های فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان عصر روز جمعه 17 آبان ماه از ساعت 16 در سالن فدراسیون هندبال واقع در خیابان سئول تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول