اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

علیصدر همدان به دنبال قلع و قلم کشاورز قزوین

تیم فوتسال علیصدر همدان با چند بازیکن مصدوم و محروم به مصاف تیم کشاورز قزوین می‌رود.

علیصدر همدان به دنبال قلع و قلم کشاورز قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به ایستگاه هشتم خود رسیده و این هفته با انجام هشت بازی در نقاط مختلف کشور پیگیری خواهد شد.

در این هفته بنا بر برنامه کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال امروز و فردا مسابقات پیگیری خواهد شد که در یکی از مسابقات تیم فوتسال علیصدر همدان باید در قزوین به مصاف تیم کشاورز این شهر برود.

تیم علیصدر که در تابستان امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم کشور جواز حضور در یک رده بالاتر را پیدا کرده سعی کرده با استفاده از قابلیت بومی در کنار چهار بازیکن غیربومی، تیمی به نسبت خوب را روانه مسابقات کند.

تیم فوتسال علیصدر به عنوان نماینده فوتسال استان در این مسابقات، در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

شاگردان علی خسروی مربی با تجربه تیم علیصدر نتایج پر فراز و نشیبی را کسب کرده و در هفت هفته گذشته با میانگین هر بازی یک بازی نتوانسته چهره واقعی خود را نشان دهد.

دیر بسته شدن این تیم و فرصت حداکثر 50 روزه که برای تمرینات آماده‌سازی در اختیار داشته مانع از هماهنگی لازم تیم فوتسال علیصدر شد و به مروز و بعد از هفت هفته به آمادگی نسبی رسیده است.

هفته قبل بازیکنان تیم فوتسال علیصدر دست به کار بزرگی زدند و در خانه با حمایت تماشاگران خودی موفق شدند تیم ایران جهان مشهد را با دو گل کاپیتان وحید شانه‌ای شکست دهند و وضعیت خود را تا حدودی در جدول بهبود ببخشند.

در این هفته تیم فوتسال علیصدر با چند بازیکن محروم و مصدوم روانه قزوین شده تا برابر تیم رده چهارمی کشاورز این شهر به میدان برود.

امید بهرامی به دلیل سه اخطاره بودن از این بازی محروم است و محسن کشانی هم به دلیل مصدومیتی که این هفته در تمرینات به وجود آمده به طور قطع در این بازی حضور نخواهد داشت.

از طرف دیگر حمید نجاتی، محمد اصلانی و وحید شانه‌ای هم از آمادگی 100 درصد برخوردار نیستند و این موضوع کار را برای کادر فنی تیم علیصدر بسیار سخت کرده است.

در مقابل تیم کشاورز قزوین که از بازیکنان با تجربه خوبی استفاده می‌کند از نظر کسب نتیجه و افت و خیزی که داشته شباهت به علیصدر دارد اما موفق شده از شش بازی انجام داده سه پیروزی و یک تساوی و دو شکست را در کارنامه خود داشته باشد.

در هفته قبل تیم کشاورز هم در خارج از خانه پیروزی خوبی برابر تیم قعرنشین گروه برق شیراز به دست آورده و با روحیه بهتری و استفاده از شرایط میزبانی از تیم علیصدر همدان پذیرایی خواهد کرد.

کسب برد در این بازی باعث شد که تیم برنده حداقل صعودی چند پله‌ای داشته باشد و این موضوع بر حساسیت این بازی افزوده است.

بنابر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های کشاورز قزوین و علیصدر همدان را رضا فلاح‌زاده (سرداور)، مصطفی مردانی (کمک داور) مجید اکبری (داور سوم) و  عبدالعظیم صالحی (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد و همچنین فردوس معصومی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته هفتم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال تیم کشاورز قزوین با 10 امتیاز جایگاه چهارم جدول این گروه را در اختیار دارد و در مقابل تیم علیصدر همدان با هفت امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور مسابقه بین ‌تیم‌های کشاورز قزوین و علیصدر همدان روز جمعه 15 آذر از ساعت 16 در سالن ورزشی شهید بابایی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول