اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتسال/

علیصدر همدان به دنبال عبور از برق برای رسیدن به بالای جدول

تیم فوتسال علیصدر همدان برای رسیدن به تیم‌های بالانشین جدول در هفته پایانی دور رفت برابر تیم قعرنشین شیراز قرار می‌گیرد.

علیصدر همدان به دنبال عبور از برق برای رسیدن به بالای جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به هفته پایانی دور رفت و نهم خود رسیده و در این هفته تیم‌ها برای کسب برد به میدان می‌روند تا با روحیه بهتری تعطیلات نیم‌فصل را سپری کنند.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر که در مردادماه امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد به لیگ یک صعود کند و بعد از 40 روز تمرینات بدنسازی به مرز آمادگی نسبی وارد کوران مسابقات شد و روند رو به رشدی را در هشت هفته گذشته داشته است.

نماینده فوتسال استان همدان در لیگ دسته یک در حالی خود را برای آخرین بازی دور رفت آماده می‌کند که در دو هفته اخیر موفق شده با دو پیروزی متوالی وضعیت خود را در جدول رده‌بندی گروه بهبود بخشد.

شاگردان علیرضا خسروی مربی کاربلد علیصدر در دو هفته گذشته با ارائه بازی‌های منطقی و کم‌اشتباه موفق شدند دو تیم ایران‌جهان مشهد را در خانه با حساب دو بر صفر و تیم کشاورز قزوین را با حساب چهار بر سه شکست دهند و تا رده پنجم جدول صعود کنند.

نکته قابل توجه این دو مسابقه که منجر به برد تیم علیصدر شده است به ثمر رسیدن 6 گل تیم علیصدر توسط بازیکنان بومی تیم بوده که نشان از توانمندی بازیکنان مستعد بومی است که از تیم‌های پایه، همراه این تیم رشد کرده و تا در سطح لیگ دسته یک فوتسال ایران حضور پیدا کرده‌اند.

فشردگی در جدول گروه یک و نزدیکی امتیازی باعث شده تا بازی‌های هفته آخر دور رفت از اهمیت زیادی برای هر هشت تیم داشته باشد.

مربیان نیز با در نظر نگرفتن وضعیت تیم‌ها در جدول، دوست دارند با برد به تعطیلات نیم‌فصل بروند و این بر اهمیت این هفته افزوده است.

تیم فوتبال علیصدر همدان به خاطر کسب دو پیروزی در دو هفته اخیر با روحیه بهتری امروز برابر تیم بحران‌زده و قعرنشین برق شیرازی می‌رود که تنها دو مساوی در کارنامه دور رفت خود دارد.

بازی برابر تیم‌های انتهای جدول که به دلیل فرار از قعرنشینی دست به بازی انتحاری می‌زنند بسیار سخت است و این بازیکنان باهوش علیصدر هستند تا با استفاده از تاکتیک‌هایی که کادرفنی در دستور کار دارد با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنند.

به گفته مسئولان تیم علیصدر در تعطیلات نیم‌فصل دو یا سه بازیکن بومی و غیربومی به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد تا ضمن تقویت تیمی با برطرف شدن نقاط ضعف و قوت آنها بتوانند حضور بهتری در دور برگشت بازی‌ها داشته باشند.

در مقابل تیم برق شیراز که امسال با بودجه مناسبی پا به عرصه مسابقات لیگ یک گذاشته با بدشانسی در انتهای جدول اسیر شده و با وجود داشتن بازیکنان خوب و مستعد نتوانسته درخششی در دور رفت داشته باشد و قطعاً امروز برای ارائه یک بازی خوب به همدان سفر کرده است.

حالا باید منتظر شد و دید تا غیرت و همت بازیکنان علیصدر همدان بر انگیزه و هجومی بازی کردن تیم برق شیراز غلبه خواهد کرد یا خیر؟ و چه تیمی با کسب سه امتیاز این بازی به تعطیلات نیم‌فصل خواهد رفت.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، مسابقه بین علیصدر همدان و برق شیراز را علی قریشی(سرداور)، فردین مبارکی( کمک‌داور)، کیوان فیروزه‌ای( داور سوم) و سیروان حسن خانپور(وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و همچنین فرهاد خلفی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

تا پایان هفته هشتم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر همدان با 10 امتیاز و توجه به تفاضل گل در رده پنجم قرار دارد و تیم برق شیراز با دو امتیاز قعرنشین این گروه است.

در چارچوب هفته نهم و پایانی دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان و برق شیراز روز پنج‌شنبه 21 آذر از ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول