اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر:

پیروزی در کرمان برای علیصدر همدان راه‌گشا خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه بازی مقابل مقاومت کرمان برای ما اهمیت زیادی دارد، گفت: برای حفظ شرایط رو به رشدی که آغاز کرده‌ایم نیاز مبرم به کسب امتیاز و حتی پیروزی در خانه حریف داریم.

پیروزی در کرمان برای علیصدر همدان راه‌گشا خواهد بود

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر با نیروی جوان و انگیزه بالای خود، روند رو به رشدی را آغاز کرده به طوری که موفق شدیم با تمرینات و گذر زمان به هدف خود برسیم.

وی افزود: شاید تنها دلیلی که به خوبی نتوانستیم قدرت خود را نشان دهیم بالا رفتن سطح فوتسال در لیگ دسته یک است که امسال شاهد حضور مربیان لیگ برتری در این لیگ و همچنین پخش شدن بازیکنان مطرح در تیم‌ها هستیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: تیم فوتسال علیصدر با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی، می‌تواند یکی از پدیده‌های لیگ یک امسال معرفی شود.

به گفته وی؛ شرایطی که در فوتسال لیگ یک امسال شاهد آن هستیم حکایت از نزدیکی سطح بازی‌های همه تیم‌ها دارد و این موضوع باعث می‌شود بازی‌ها غیر قابل پیش‌بینی شود.

خسروی در مورد بازی تیمش برابر تیم مقاومت کرمان ابراز داشت: تیم کرمان در شرایطی به مراتب بهتر از شرایط تیم ما قرار دارد.

وی ادامه داد: این تیم فرصت بیشتری برای تمرین در خانه داشته‌ و با دو پیروزی که در دو هفته اخیر کسب کردند با روحیه بیشتری مقابل تیم ما قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان ابراز داشت: برای حفظ شرایط رو به رشدی که آغاز کرده‌ایم نیاز مبرم به کسب امتیاز و حتی پیروزی در خانه حریف داریم و بازی مقابل مقاومت کرمان برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه تمرینات خوبی را بعد از بازی یزد انجام دادیم اما نبود فرشاد دیزچی به دلیل محرومیت و آسیب‌دیدگی محمد اصلانی و وحید شانه‌ای کار ما را در کرمان سخت کرده است.

خسروی ابراز داشت: با این شرایط امیدواریم بازیکنان ذخیره بتوانند به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز رسیدن به نیمه بالای جدول برد، می‌تواند به تیم ما کمک بزرگی کند، افزود: با غیرتی که در بازیکنان خود سراغ داریم امیدواریم که با برد به همدان بازگردیم.

بنابر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین مقاومت کرمان و علیصدر همدان را حسین امیری(سردارو)، مهدی حقوقی( کمک داور)، علی کاووسی (داور سوم) و عبدالرحیم محمدی ( وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر امر داوری را احمدرضا جباری برعهده دارد.

تا پایان هفته پنجم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر با چهار امتیاز در رده هشتم جدول گروه یک لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفته و در مقابل تیم مقاومت کرمان با 6 امتیاز در مکان ششم جدول این گروه جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک مسابقه بین تیم‌های مقاومت کرمان و علیصدر همدان روز شنبه 2 آذر ماه از ساعت 16 در سالن ورزشی استانداری شهر کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول