اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

علیصدر همدان به آمادگی نسبی رسیده است / به دنبال تقویت تیم در نیم‌فصل هستیم

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: تیم علیصدر همدان به آمادگی نسبی رسیده به طوری که با استفاده از بازیکنان مستعد بومی، موفق شده نتایج خوبی را کسب کند.

علیصدر همدان به آمادگی نسبی رسیده است / به دنبال تقویت تیم در نیم‌فصل هستیم

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک امسال در سطح بالاتری برگزار می‌شود به طوری که هم‌سطح بودن تیم‌ها باعث شده تا بازی‌های دور از انتظاری را شاهد باشیم.

وی افزود: پخش شدن بازیکنان مطرح و سطح بالا در بیشتر تیم‌ها و حضور مربیان با سابقه لیگ برتری باعث شده تا مسابقات لیگ یک از جذابیت بالایی برخوردار شود و فشردگی زیادی در جدول هر 2 گروه شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان عنوان کرد: تیم علیصدر در چند سالی که در زیرگروه و لیگ دسته دوم حضور داشته با کمک مربیان ارزنده همدانی به خوبی نکات ریز فوتسالی را فرا گرفته‌اند و امسال در لیگ یک ضمن کسب تجربه و دیدن میدان‌های سخت‌تر برای رسیدن به سطح بالای فوتسال ایران آماده می‌شوند.

به گفته وی، فشردگی و نزدیکی امتیازات در لیگ یک امسال نشانگر هم‌سطح بودن تیم‌ها است و خوشحالیم که تا پایان نیم‌فصل به هماهنگی مورد نیاز دست یافتیم و برای نخستین بار 2 پیروزی متوالی را کسب کردیم.

خسروی در مورد بازی این هفته تیمش برابر تیم کشاورز قزوین گفت: با بضاعتی که از ابتدای فصل در تیم علیصدر فراهم شده و با استفاده از بازیکنان مستعد بومی موفق شدیم نتایج خوبی بگیریم به طوری که در نیم‌فصل و تعطیلات مسابقات این تیم تقویت می‌شود.

وی با اشاره به برتری بسیار دلچسب تیمش در مسابقه با کشاورز قزوین یادآور شد: از ابتدای فصل تا هفته هشتم به دلیل مشکلاتی که در ابتدای فصل و دیر شروع کردن تمرینات داشتیم نتوانستیم با 100 درصد نفرات به میدان برویم و تنها با 9 بازیکن به قزوین سفر کردیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان ادامه داد: در این بازی امید بهرامی به دلیل محرومیت و محسن کشانی به دلیل آسیب‌دیدگی کنار تیم نبودند و مسعود حمیدی هم بنا به صلاحدید کادر فنی همراه تیم نشد و در نبود این بازیکنان کسب نتیجه برد در خانه حریف کار بزرگی است.

وی تصریح کرد: شناختی که از تیم کشاورز قزوین داشتیم باعث شد تا از نقاط ضعف تیم حریف نهایت استفاده را ببریم و با گل‌های بیشتر بازی را به سود خود به پایان برسانیم اما نماینده فوتسال قزوین تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بارها حملات زیادی را به ما تحمیل کرد.

خسروی با ابراز رضایت از بازی بازیکنان تیمش در این مسابقه خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم علیصدر واقعاً از جان مایه گذاشتند و با وجود سختی و سرمای هوای قزوین، بسیار خوب و با غیرت ظاهر شدند.

وی با اشاره به اینکه شرایط جدول به گونه‌ای است که تا پایان دور رفت در بین چهار تیم باید بالای جدول قرار بگیریم، عنان کرد: بازی آخر دور رفت ما با تیم برق شیراز است و باید در همدان با این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: برد مقابل تیم قعرنشین جدول دور از دسترس نیست و سه امتیاز وضعیت ما را در جدول بهبود می‌بخشد.

وی اظهار داشت: مدیریت باشگاه همکاری خوبی با اعضای تیم داشته و با اضافه شدن حمید شانه‌ای به عنوان مربی نظارت بیشتری در تمرینات و همچنین هماهنگی لازم انجام گرفته اما برای دور برگشت نیاز به تقویت داریم که باید چند بازیکن به تیم موجود اضافه شود.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته هشتم لیگ یک ایران موفق شد با نتیجه چهار بر سه میزبان خود کشاورز قزوین را شکست داد و 10 امتیازی شد و با صعود سه پله‌ای در جدول در مکان پنجم جاخوش کرد.

گفتنی است،‌ در چارچوب هفته نهم، لیگ یک فوتسال تیم علیصدر همدان 21 آذرماه در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم قعرنشین برق شیراز پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول