اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد حماسه 9دی صورت می‌گیرد

دیدار ایثارگران قم با آیت‌الله نوری همدانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: همزمان با آغاز دهه بصیرت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قم با آیت الله نوری همدانی دیدار می‌کنند.

دیدار ایثارگران قم با آیت‌الله نوری همدانی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قم، محمد کاظم پورامینی اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از دهه بصیرت والدین شهدا، ایثارگران، نخبگان، پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولان و خادمان خانواده‌های شهدا در مراسم دیدار با مرجع عالیقدر آیت الله نوری همدانی حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: ملت ایثارگر ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان داده که در تمام عرصه‌ها حاضر است، در طول هشت سال دفاع مقدس این مردم با خون خویش از اسلام دفاع کرده و بعد از آن در صحنه‌های مختلف با حضور گسترده خویش مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده و از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: مردم شهید پرور قم با حضور گسترده در راهپیمایی 9دی حماسه دیگری خلق کرد و وفاداری خویش را به انقلاب و ارزش‌های اسلامی ثابت کرد و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخت.
وی با اشاره به اینکه مراسم دیدار ایثارگران با این مرجع تقلید روز جمعه همزمان با سالگرد قیام 9دی برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم حاضران ضمن بهره مندی از بیانات آیت‌الله نوری همدانی دعای سمات را در دفتر ایشان قرائت می‌کنند.
پورامینی خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر روز پنج شنبه هشتم دی ماه در سالن فرهنگی گلزار شهدای سوم خرداد در محفل قرائت قرآن کریم با حضور ایثارگران استان قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اعزام حدود 300 نفر از ایثارگران برای حضور در مراسم دیدار با مقام معظم رهبری در روز 19 دی از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز دنبال می‌شود.
انتهای پیام/غ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول