اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

حماسه 9 دی نمایش ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی بود

فرماندار بناب گفت: حماسه 9 دی متعلق به مردم و نمایش ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی بود.

حماسه 9 دی نمایش ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امشب در جلسه هماهنگی ستاد نهم دی، اظهار داشت: اتفاقی که در سال 88 بعد از انتخابات در کشور رخ داد، اتفاق عظیمی بود و در واقع فتنه‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده بود.

وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، افزود: نهم دی به همه نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره حافظ و پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام به پشتوانه قدرت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با قدرت در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد.

فرماندار بناب، بزرگداشت حماسه 9 دی را بخشی از هویت و تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: حماسه 9 دی متعلق به مردم و نمایش ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی بود.

برقی از این روز به عنوان انقلاب دیگر نام برد و تصریح کرد: حضور عاشورایی ملت بزرگوار و حماسه‌ساز در راهپیمایی 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات این ملت است.

برقی با تأکید بر اینکه ابعاد 9 دی باید برای مردم به خصوص نسل جوان جامعه به خوبی تبیین و بازگو شود، از مسئولان آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه شهرستان خواست ضمن استفاده از ظرفیت‌های خود نسبت به انتقال ابعاد این روز به نسل جوان جامعه اهتمام داشته باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بناب نیز با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9دی اظهار کرد: جمهوری اسلامی دشمنان بزرگ‌تری دارد و دشمن مشترک ما صهیونیست‌ها، سلفی‌ها و تکفیری‌ها هستند از این رو سعی کنیم مرزبندی‌های خود را وسعت ببخشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا رضوی افزود: مردم به شما به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان نگاه می‌کنند و از شما و ما انتظار دارند در امتداد فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی یادآور شد: در سایر شهرها معمولاً از ظرفیت‌های موجود خود برای عمران و آبادی منطقه از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استفاده می‌کنند و اگر مرزبندی‌های خود را گسترش دهیم و با نماینده شهرستان در مجلس همفکر باشیم و از ظرفیت و انرژی‌های آن برای شهرستان استفاده کنیم، قطعاً آثار مثبت آن را شاهد خواهیم بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بناب در ادامه سخنان خود بر آمادگی این حوزه برای تبیین ابعاد حماسه 9 دی تأکید کرد.

انتهای پیام/60001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول