اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبر داد

برگزاری همایش مهدویت به مناسبت حماسه 9 دی در زنجان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: به مناسبت حماسه 9 دی، همایش مهدویت در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مهدویت به مناسبت حماسه 9 دی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بانوان استان زنجان همواره در عرصه‌های مختلف حضور پر رنگی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها حضور بانوان در عرصه‌های مختلف بیش از مردان است، تصریح کرد: بانوان در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن نیز به منظور رسیدن به اهداف انقلاب حضور فعالی داشته و همواره در صحنه بوده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و استانداری زنجان با بیان اینکه زنان و بانوان تاثیرگذاری بیشتری بر روی اعضای خانواده خود دارند، اضافه کرد: در جامعه اسلامی نیز زمینه‌های حضور بانوان در اجتماع فراهم شده است.

این مسئول موضوع حجاب را دلیلی بر اهمیت حضور زنان در اجتماع برشمرد و یادآور شد: امروز نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور زنان در عرصه‌های مختلفی همچون انتخابات و... از اهمیت بالایی برخوردار است.

آوازه با اشاره به حماسه 9 دی به برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این راستا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های این روز مردمی است دستگاه‌های مختلف نیز در کنار مردم قرار می‌گیرند.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف به مناسبت 9 دی در استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: همایش مهدویت نیز در این ایام در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان زنده کردن حال و هوای انتظار در مردم و رواج سبک زندگی اسلامی را از مهم‌ترین اهداف گفتمان مهدویت اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول