اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی البرز:

ملت ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نمی‌کند

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی استان البرز گفت: ملت ایران هرگز فتنه 88 و عوامل آن در داخل و خارج کشور را فراموش نخواهد کرد.

ملت ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نمی‌کند

محمدحسین روحی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تعیین سرنوشت کشور است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که پیش از انقلاب اسلامی مردم ما در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و انتخاب مدیران کشور نقشی نداشتند و اگر انتخاباتی هم برگزار می‌شد، نتیجه از قبل مشخص شده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: پس از پیروزی انقلاب ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه در بهمن 57 و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به صورت گسترده در امور کشور مشارکت داشته و همواره حامی آرمان‌ها و اصول انقلاب بوده‌اند.

* توطئه استکبار جهانی علیه ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب آغاز شد

روحی یزدی با اشاره به فتنه 88 ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب کشورهای استکباری غرب توطئه‌های بسیاری را برای ضربه‌زدن و انتقام‌گیری از ملت ایران به کار بستند و این توطئه‌ها از نخستین روز پیروزی انقلاب آغاز شده است.

وی افزود: پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی فرصت را مناسب یافته و با اجیر کردن عوامل مزدور در داخل کشور کینه و دشمنی خود را علیه ایران و مردم ما بیش از گذشته نمایان کردند.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی البرز بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب به صراحت براندازی جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند که با درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران توطئه‌های آنها خنثی شد.

روحی یزدی تاکید کرد: مردم ما روزهای تلخی را در فتنه 88 شاهد بودند و درست زمانی که لازم بود با حضور گسترده در صحنه طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه ما باید از گذشته و تاریخ انقلاب درس بگیریم، گفت: به طور قطع مردم ولایی ایران اسلامی تلخی‌های فتنه 88 را فراموش نخواهند کرد.

روحی یزدی در پایان گفت: برخی می‌خواهند فتنه 88 را وارونه جلوه دهند که لازم است نسل جوان ما با درس گرفتن از وقایع تلخ این دوران،‌ همواره آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی باشد.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول