اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 9دی‌ماه امسال صورت گرفت

اجرای بیمه طلایی برای 55 هزار بازنشسته فرهنگی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان گفت: از 9دی ماه امسال بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان فرهنگی و غیر‌فرهنگی در کشور اجرا شده و این بیمه نیز برای 55 هزار بازنشسته فرهنگی در اصفهان اجرا شده است.

اجرای بیمه طلایی برای 55 هزار بازنشسته فرهنگی در اصفهان

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی برای بازنشستگان و خانواده‌های فرهنگی امری مهم و ضروری بوده است، اظهار کرد: سال گذشته این بیمه تنها به مدت چهار ماه برای فرهنگیان بازنشسته و خانواده‌های آنها اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه اما از اردیبهشت ماه امسال اجرای بیمه طلایی نسبت به این افراد متوقف شد، اضافه کرد: کارشکنی‌های سازمان بازنشستگی کشوری از دلایل این موضوع بوده است چرا که این سازمان به عنوان متولی بازنشستگان فرهنگی از اجرای بیمه طلایی برای این قشر امتناع کرده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته از اردیبهشت امسال تاکنون همچنان به دنبال اجرایی شدن بیمه طلایی بوده‌اند، تصریح کرد: از 9دی ماه امسال بیمه طلایی برای تمام بازنشستگان فرهنگی و غیر‌فرهنگی در کشور اجرا شده است به نحویی که 55 هزار بازنشسته فرهنگی در اصفهان از این بیمه استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حدود 25 هزار نفر از این بازنشستگان در شهرستان اصفهان هستند، ادامه داد: البته بیمه طلایی تنها برای فرد بازنشسته اجرا شده است و خانواده‌های آنها زیر پوشش این بیمه قرار نگرفته‌اند.

روستایی با بیان اینکه البته بیمه طلایی تنها هزینه بستری شدن و عمل جراحی افراد بازنشسته را پرداخت می‌کند، تاکید کرد: 560 بیمارستان و مرکز درمانی در سطح کشور خدمات بیمه طلایی را به فرهنگیان بازنشسته ارائه می‌دهند.

وی به ارائه خدمات بیمه طلایی در 26 بیمارستان و مرکز درمانی در سطح استان اصفهان اشاره کرد و افزود: براساس وعده مسئولان مقرر شده است که افراد تحت تکفل فرد بازنشسته نیز از سال آتی زیر پوشش بیمه طلایی قرار بگیرند.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول