اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

حماسه 9 دی نتیجه معادلات غرب و سران فتنه را بر هم زد

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: حماسه 9 دی نتیجه معادلات غرب و سران فتنه را بر هم زد و زمینه بیداری اسلامی را در منطقه فراهم کرد.

حماسه 9 دی نتیجه معادلات غرب و سران فتنه را بر هم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی‌رز شامگاه جمعه در نشست بررسی ریشه‌ها و پیامدهای حماسه 9 دی با اشاره به روند تحولات کشور در سه دهه گذشته، انتخابات دهم و یازدهم ریاست جمهوری را از منظر جریان‌شناسی یکی از فرازهای مهم تاریخ سیاسی کشور دانست.

وی اظهار کرد: فتنه سال 88 بی‌تردید تقابل یک جناح سیاسی با جناح دیگر در دایره نظام جمهوری اسلامی یا غائله‌ای در چارچوب اختلاف بین نیروهای سیاسی باورمند به نظام دینی نبود.

به گفته نماینده مردم آستارا در مجلس، فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود.

وی فتنه 88 را نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملین به پیاده ‌نظام خود در داخل ایران ذکر کرد و یادآور شد: رجوع به توصیه‌‌ها و دیدگاه‌های عناصر صهیونیستی مانند «‌مایکل لدین»،«جین شارپ» و ... حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است.

نعیمی‌رز فتنه 88 را اتفاقی حاصل از اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی دانست و تصریح کرد: وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگ احزابی بود و کلیت نظام دینی به ویژه اصل مترقی‌ یعنی ولایت فقیه شاکله جمهوری اسلامی را  هدف گرفته بود.

وی افزود: انتخابات با هر نتیجه دیگری که رقم می‌خورد به بهانه‌ای باز هم سناریوی آتش در تهران عملیاتی می‌شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: این بار نیز مانند تمام مقاطع پس از انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب خوردگان‌ اشتباه بود و غائله‌آفرینی آنها که همراه با تجارب آشوب‌های تیر 78 بود، به شکست مفتضحانه منجر شد.

وی درباره نتیجه معادله 9 دی گفت: حماسه 9 دی نتیجه معادلات غرب و سران فتنه را به‌هم زد و زمینه بیداری اسلامی در جهان عرب و شرکت بیشتر مردم در انتخابات 92 را فراهم کرد.

نعیمی‌رز یکی از نتایج حماسه 9 دی را یاس غرب و توافق هسته‌ای با ایران عنوان کرد و یادآور شد: مردم ولایت‌مدار ایران با خلق حماسه 9 دی و انتخابات 92 ثابت کردند که همواره به ولایت و نظام مقدس وفادار هستند و غرب از روی ناتوانی پای میز مذاکره در ژنو آمد.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول