اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت 9دی؛

عصر شعر حماسه در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری عصر شعر حماسه به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه در شهرکرد خبر داد.

عصر شعر حماسه در شهرکرد برگزار می‌شود
حسین گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حماسه 9 دی همه اقشار و آحاد مختلف جامعه به صورتی کاملا خودجوش و غیرمنتظره در مقابل جریان فتنه و آشوب صف‌آرایی کردند و با قاطعیت در برابر اهداف شوم دشمن ایستادند.
وی افزود: حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در دفاع از ولایت فقیه همزمان با 9 دی سال 88 حماسه‌ای بی‌بدیل بود که در تاریخ انقلاب رقم خورد و ثابت قدم بودن مردم کشور را در راه پاسداری از ارزش‌های الهی و اسلامی بار دیگر به همگان نشان داد.
گنجی بر ضرورت بزرگداشت هر چه بیشتر حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: تدوین و اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر در بزرگداشت این روز عظیم امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری عصر شعر حماسه به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه در شهرکرد خبر داد و گفت: در این عصر شعر که با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان متعهد استان برگزار می‌شود به تبیین نقش مردم در حماسه 9 دی پرداخته خواهد شد.
گنجی افزود: اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی هنری، اهدای بن کتاب به برگزیدگان مسابقه موانع بصیرت، فضاسازی و همکاری با ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی از دیگر برنامه‌‌های این اداره‌کل است.
وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دیماه جریانی بود که توانست انقلاب اسلامی را در مقابل خطرات و تهدیدات دشمنان برای مصون نگه دارد که بر همین اساس باید قدر این حماسه را دانست و با وحدت و یکپارچگی آرمان‌های والای نظام را دنبال کرد.
گنجی با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی، گفت: حضور میلیونی مردم در تظاهرات 9 دی سال 1388 در واکنش به حرمت‌شکنی عاشورا بود که توسط ایادی فتنه انجام شد که تجلی بصیرت، هوشیاری، غیرت دینی و انقلابی ایرانی بود.
وی افزود: این حماسه نه تنها چشم فتنه‌گران را خیره و کور کرد بلکه بر خیال واهی دشمنان خارجی نیز خط بطلان کشید و به همه استکباران جهان ثابت کرد که ایرانیان ولایت‌مدار بر پایه اندیشه ناب امام و مقام رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به دلیل اهمیت روز 9 دی که یوم‌الله است توجه به این مناسبت بزرگ را همچون سال‌های قبل در رأس برنامه‌های خود قرار داده و کمیته ماندگار 9 دی را تشکیل دادیم تا گامی موثر در ترویج اهداف این روز بزرگ برداریم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول