اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

باید تبلیغات مؤثری برای رشد جمعیت برنامه‌ریزی شود

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: تهدید نسل نتیجه مشکلات مدیریتی و نظارتی است و کمیسیون امور بانوان باید تبلیغات مؤثری در زمینه فرزندآوری داشته باشد.

باید تبلیغات مؤثری برای رشد جمعیت برنامه‌ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری عصر امروز در جلسه کمیسیون بانوان در این شهرستان تولید نسل را از مؤکدات دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی نیز مدتی است که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر این امر مهم دارند.

وی با تأکید بر اینکه مسئله تهدید نسل باید جدی گرفته شود، افزود: شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» یک توطئه فرهنگی صهیونیستی است که طی سال‏های متمادی در ایران رخ داده است.

معناصری تصریح کرد: این شعار بر خلاف اصول و آرمان‏های دین مبین اسلام و انقلاب است به همین دلیل باید با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه فرزندآوری تبلیغات مؤثری صورت گیرد.

وی ابراز داشت: طبق آخرین سرشماری کشور کمونیست چین هم‏اکنون دارای یک‌میلیارد و 700 میلیون نفر است، حال ایران اسلامی چگونه نمی‏تواند، کشور 70 میلیون نفری با وجود منابع عظیم غنی را اداره کند.

معناصری این ایراد را به مسئولان و کارگزاران کشور نسبت داد و عنوان کرد: اگر به بحث عادلانه ثروت توجه و از منابع خدادادی و ظرفیت‏های بسیار موجود در کشور استفاده شود، می‏توان، این مشکل بزرگ را برطرف کرد.

معاون فرماندار جیرفت تهدید نسل را نتیجه مشکلات مدیریتی و نظارتی دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تورم، بیکاری و ... را نمی‏توان، دلیل خوبی برای عمل به این شعار دانست.

معناصری بیان داشت: اعضای کمیسیون بانوان نیز به عنوان رابطان دستگاه‏های اجرایی باید در این امر تمام تلاش خود را به کار گرفته و با تبلیغ این امر به ویژه در میان جوانان از مشکلات بزرگی که در آینده به وقوع می‎پیوندد، جلوگیری کنند.

وی در زمینه مسئله حجاب و عفاف اذعان داشت: شهر شهیدپرور جیرفت به عنوان دارالولایه شهدای گرانقدر بسیاری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

معناصری با انتقاد از این امر که برخی با بدحجابی از خط قرمزها عبور کرده‏اند، خاطرنشان کرد: درد ما این است که بدحجابی به مقوله‎ای طبیعی و عادی تبدیل شده است و بی‏تفاوتی نسبت به حدود شرعی و اسلامی نادیده گرفته می‏شود.

وی با تأکید بر همکاری مردم و مسئولان در اجرای دو فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: همچنین مجمع امور صنفی، بازرگانی و تعزیرات نیز باید به وضعیت مانکن‎ها در سطح بازار نظارت بیشتری داشته باشند.

معناصری با بیان اینکه باید آموزه‏های دینی توسط مردم رعایت شود، تصریح کرد: رعایت مسائل شرعی و اسلامی در میان مردان و زنان باید جدی گرفته شود تا از بروز ناهنجاری‏های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/80001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول