اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رابر:

9 دی روز آشکار ساختن خشم مقدس در برابر حرمت‌شکنی‌هاست

امام جمعه رابر گفت: 9 دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها است.

9 دی روز آشکار ساختن خشم مقدس در برابر حرمت‌شکنی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رابر اظهار داشت: 9 دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها است.

وی افزود: 9 دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنها را نمی‌خورند.

امام جمعه رابر اذعان داشت: حماسه 9 دی نماد عزت، عظمت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به برکت همین عظمت انقلاب و پایداری ملت ایران کشورهای سلطه در مقابل حقانیت ایران تسلیم شدند.

جعفری افزود: عدم بصیرت دینی برخی از مسئولان سابق در فتنه 88 مشهود بود و این فتنه با حضور حماسی مردم ولایت‌مدار در روز نهم 9 تحت زعامت ولی امر مسلمانان خنثی شد.

وی یکی از دلایل تشدید این تحریم‌ها را ناشی از خلق حماسه 9 دی دانست و تصریح کرد: اتفاقاتی که در جریان فتنه روی داد در بصیرت‌افزایی دل‌سوختگان نظام و انقلاب و نمایان شدن چهره ناآگاه و بی‌بصیرت برخی از خواص تاثیر داشت.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول