اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

فتنه‌گران از یادآوری حماسه 9 دی هراس دارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: فتنه‌گران و عوامل اغتشاشات 88 از یادآوری حماسه عظیم ملت ایران در نهم دی هراس دارند.

فتنه‌گران از یادآوری حماسه 9 دی هراس دارند

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر توطئه‌های بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب و انتقام گرفتن از ملت ایران به کار بسته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تصور می‌کردند که با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی، دیگر ملت ایران مانند روزهای نخست انقلاب برای پیگیری و تحقق آرمان‌ها و اهداف خود انگیزه ندارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه تحلیل‌های غلط کشورهای غربی از واقعیت‌های داخل ایران عامل اصلی تصمیم‌های اشتباه آنها است، گفت: این تصور غلط و غیرمنطقی موجب شد که در سال 88 به بهانه نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری عوامل مزدور خود در داخل را به خیابان‌ها کشانده و با فریب برخی افراد پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی را علنی کنند.

طبیب‌زاده افزود: دشمنان خارجی اسلام و انقلاب و بدخواهان داخلی با به راه‌انداختن فتنه 88 به طور مستقیم رو در روی ملت ایران قرار گرفتند و تصور می‌کردند با جنجال‌ و غوغاسازی می‌توانند مردم ما را مرعوب کنند.

وی بیان داشت: این در حالی است که مردم ما با بصیرت و آگاهی، پروژه دشمنان را درک کرده و فریب شعارهای پوچ آنها را نخوردند.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به حماسه بزرگ نهم دی گفت: مردم ما در این روز بار دیگر به صورت آگاهانه در صحنه حضور یافته و در دفاع از ولایت پاسخ محکمی به فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی دادند.

طبیب‌زاده ادامه داد: در این روز اکثریت مطلق ملت ایران و حتی آنهایی که فریب تبلیغات دروغین فتنه‌گران را در روزهای نخست خورده بودند، به صورت یکپارچه در میدان حاضر شده و حضور گسترده آنها بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی گفت: فتنه‌گران و عوامل فریب‌خورده دشمنان از یادآوری حماسه 9 دی هراس دارند، چراکه در این روز ضعف و زبونی آنها و همچنین اقتدار و ولایت‌مداری ملت ایران اثبات شد.

طبیب‌زاده در پایان تاکید کرد: همه‌ی ما باید مراسم مربوط به سالروز حماسه بزرگ و عظیم 9 دی را به صورت باشکوه برگزار کنیم تا ضمن یادآوری اقتدار ملت ایران، روزهای تلخ گذشته را در ذهن خود بار دیگر مرور کرده و از آن درس بگیریم.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول