اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد گرامیداشت 9 دی در رودهن:

حماسه 9 دی اقتدار و ولایت‌‏مداری مردم ایران را به جهانیان اثبات کرد

رئیس ستاد گرامیداشت 9 دی در رودهن گفت: حماسه 9 دی، اقتدار، عزت و ولایت‏‌مداری مردم ایران را به جهانیان اثبات کرد.

حماسه 9 دی اقتدار و ولایت‌‏مداری مردم ایران را به جهانیان اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت 9 دی که در بخشداری رودهن برگزار شد، بیان کرد: حضور پرشور مردم ایران در این حماسه نشان داد که انقلاب اسلامی در باور مردم ریشه دارد و همچنین مردم، مقام معظم رهبری را به عنوان سکاندار نظام اسلامی قبول دارند.

وی افزود: پس از فرمایشات رهبری بعد از انتخابات سال 88 بسیاری از کسانی که از نظر عقیدتی صادق و سالم بودند، موضع خود را مشخص کرده و به جریان سالم کشور ملحق شدند.

طاهرخانی حماسه 9 دی 88 را حرکتی صورت گرفته از سوی اکثریت مردم معتقد و متدین و پیرو ولایت خواند و ادامه داد: مردم تکلیف اقلیتی که علی‌رغم همه روشن‌گری‌ها و تبیین وضعیت فتنه، هنوز بر طبل تخلف و مقابله با قانون می‌زدند، را یکسره کرد.

بخشدار رودهن با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی باید حفظ شود، مطرح کرد: برای حفظ حماسه 9 دی، باید این روز هر سال گرامی داشته شده و این اقدام خودجوش مردمی مورد تمجید و تقدیر قرار گیرد.

وی هدف از بزرگداشت حماسه 9 دی را بصیرت‏‌افزایی بین همه اقشار مردم مخصوصا دانشجویان، دانش‌‏آموزان و کارمندان دانست و از تدوین برنامه‏‌های مطلوب به این مناسبت در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش فارس، بر اساس مصوبه جلسه ستاد برگزاری روز 9 دی در شهرستان دماوند در فرمانداری، مقرر شد تا جلسه ستاد بخشداری‏‌ها نیز برگزار شود.

در این جلسه، فرماندار دماوند از بخشداران خواست تا برای برگزاری هر چه بهتر گرامیداشت 9 دی برنامه‌ریزی کرده و مصوبات جلسه خود را با دبیرخانه این ستاد هماهنگ کنند.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول