اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

افزایش بصیرت فرهنگ 9 دی را زنده نگه می‌دارد

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت بسیار اثرگذار است و افزایش بصیرت فرهنگ 9 دی را زنده نگه می‌دارد.

افزایش بصیرت فرهنگ 9 دی را زنده نگه می‌دارد

حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا در حاشیه اختتامیه دوره‌‌ بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش در کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در سال 88 که برخی از عوامل از خارج کشور دامن زدند و فتنه‌ای در داخل ایجاد کردند، فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ارتباط با بصیرت رهنمودهای ارزنده‌ای داشتند.

وی افزود: در سطح کشور همه نهادها این را اصل قرار دادند از جمله ارتش جمهوری اسلامی و فرماندهان آن و در ارتباط با بصیرت اقدام کردند که از وظایف عقیدتی سیاسی است و در این زمینه کارکنان ارتش در قم دوره‌های بصیرت را می‌گذرانند و خانواده‌ها نیز در همه استان‌ها یک هفته دوره بصیرت را می‌بینند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران با بیان اینکه برگزاری دوره‌های بصیرت بسیار اثرگذار است، عنوان کرد: دوره اول طرح بصیرت در استان‌ها هنوز به پایان نرسیده و دور دوم نیز از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش‌بینی شده و کارکنان به همراه خانواده‌ها برای شرکت در دوره دوم به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وفا با اشاره به اینکه 9 دی ماه در سال 88 یک انقلاب دیگری بود، تصریح کرد: هر سال امت حزب‌الله ایران حضور پربرکت خود را در سالگرد 9 دی ماه اعلام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری دوره‌های بصیرت اثرگذار است و فرهنگ 9 دی ماه را زنده نگه می‌دارد، خاطرنشان کرد: دوره‌های بصیرت در محورهای مختلف بصیرت اجتماعی، بصیرت دینی، بصیرت خانواده و بصیرت اقتصادی برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران با بیان اینکه آن چه موجب می‌شود در مسیر انحراف قرار گیریم و دشمن بر ما غلبه کند، مسئله غفلت است، گفت: نباید در جامعه از حقایق غافل باشیم و باید همه اقشار جامعه بصیرت خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/80020/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول