اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 496 درصدی کشفیات مهمات سلاح شکاری در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: امسال کشفیات مهمات سلاح شکاری در مرزهای آذربایجان غربی از افزایش 496 درصدی برخوردار است.

افزایش 496 درصدی کشفیات مهمات سلاح شکاری در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار شهرام عباسی ظهر امروز در نشست خبری آذر ماه این معاونت که در ستاد فرماندهی مرزبانی در کمربندی خاتم‌الانبیاء برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه کشفیات سلاح غیرمجاز شاهد سه درصد کاهش نسبت به سال گذشته با رقم 921 قبضه اسلحه بودیم.

وی ادامه داد: امسال در زمینه کشف مهمات سلاح شکاری 496 درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات داشته که 45 هزار و 478 عدد گلوله سلاح شکاری نیز کشف شده است.

عباسی اظهار داشت: یکی از موضوعات در مرزها افزایش دستگیری اتباع بیگانه بوده که شاهد دستگیری 4 هزار و 500 نفر در مرزهای استان بوده و در این زمینه 112 نفر از عاملان خروج اتباع بیگانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته 18 نفر فوتی از اتباع بیگانه داشته که قصد خروج از مرزها را داشتند و در اثر سرما یخ زده بودند و مرزهای آذربایجان غربی جای مطمئنی برای این کار نیست و امسال نیز بر اثر سرما و بارش برف هیچ تضمینی برای خروج نیست.

عباسی عنوان کرد: امسال 64 جلسه با مقامات طرف در کشورهای مجاور از جمله ترکیه، نخجوان و عراق برگزار شده و جلسات در زمینه استیفای حقوق مرزنشینان بوده و موضوعات موردنظر در این جلسات مطرح شده است.

وی اعلام کرد: 9 ماه سال 92 حدود هفت میلیون و 471 هزار و 393 قلم دارو کشف داشته و این رقم در سال 91 حدود چهار میلیون و 526 هزار قلم بوده که بیانگر 65 درصد رشد است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: امسال افزایش کشف اجناس دخانی را شاهد بوده و حدود 571 هزار و 514 پاکت اجناس دخانی توقیف شده که در مقایسه با سال 91 از 70 درصد افزایش برخوردار است.

انتهای پیام/61005/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول