اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق کرج در مجلس:

9 دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است

نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی و حماسه بزرگ مردم در این روز یکی از مهمترین نشانه‌های بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.

9 دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است

فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در فتنه 88 دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی با تمام توان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده و متاسفانه برخی افراد داخلی نیز فریب خورده و با براندازان هم‌صدا شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم شاهد بودیم که اعتراض‌هایی به بهانه نتیجه انتخابات مطرح و سپس مسیر اعتراض‌ها به سمت ضدیت با نظام و براندازی از سوی سرویس‌های جاسوسی غرب هدایت شد.

این استاد دانشگاه افزود: در آن دوران فریادهای دلسوزان و دوستداران واقعی اسلام و انقلاب در میان هیاهوها و جنجال‌سازی‌های فتنه‌گران گم می‌شد و برخی در این میان تصور می‌کردند که موضوع تنها در مورد نتایج انتخابات است و اصل را یا متوجه نشدند و یا فراموش کرده بودند.

* دشمنان ایران درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران را نمی‌شناختند

آجرلو گفت: اصل ماجرا این بود که فتنه‌گران تمام توان خود را برای براندازی انقلاب و روی کار آوردن یک حکومت سرسپرده غرب به میدان آورده بودند.

وی افزود: دشمنان ما آنقدر غافل بودند که در تحلیل‌های خود به اشتباه رفته و حتی از درک درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران ناتوان بودند.

نماینده سابق مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری معظم انقلاب در این مدت به خوبی صحنه و نقش‌آفرینی فتنه‌گران را رصد و حتی فرصت توبه و بازگشت آنها را هم مهیا فرمودند که متاسفانه از این فرصت استفاده نکردند.

آجرلو گفت: زمانی که دشمنی و کینه دشمنان اسلام و انقلاب و توطئه عوامل مزدور فتنه‌گران در داخل به اوج رسید، مردم ما بار دیگر با حضور گسترده در صحنه، حماسه عظیم 9 دی را خلق و پاسخی قاطع به فتنه‌گران به ویژه سران فتنه دادند.

* ضرورت درس گرفتن از فتنه 88

وی تاکید کرد: این روز نماد و نشانه بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.

آجرلو در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید تصور کنیم فتنه به پایان راه خود رسیده است، گفت: به طور قطع دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان و فتنه‌گران داخلی هیچگاه دست از توطئه و دشمنی بر نمی‌دارند و باید از فتنه 88 درس گرفته و این عبرت‌ها را در ادامه راه به کار بندیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما به طور قطع با بصیرت‌افزایی و تداوم حرکت در مسیر ولایت می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم،‌ به شرط آنکه از توطئه دشمنان حتی یک لحظه هم غافل نشویم.

انتهای پیام/2302/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول