اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز:

حماسه 9 دی نشانه ولایت‌مداری ملت ایران است

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز گفت: خلق حماسه عظیم 9 دی نشان‌دهنده روحیه ولایی و ولایت‌مداری ملت ایران است.

حماسه 9 دی نشانه ولایت‌مداری ملت ایران است

علی اکبر زارعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در جریان رخدادهای تلخ سال 88 که قلب ملت ایران و رهبری عظیم‌الشان ما را به درد آورد، کشورهای استکباری با همراهی عوامل فریب‌خورده خود در داخل کشور به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: در آن روزها مردم ما توهین‌هایی را به مقدسات، آرمان‌ها و عقاید والای خود از سوی دشمنان اسلام و انقلاب شاهد بودند که تحمل آن برای ملت ولایی ایران سخت و غیرقابل پذیرش بود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 9 دی 88 گفت: مردم ما زمانی که متوجه شدند عوامل فریب‌خورده دشمنان و فتنه‌گران نمی‌خواهند اشتباهات خود را پذیرفته و دست از توطئه بردارند، با حضور در صحنه تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

زارعی‌نژاد افزود: روز نهم دی نشان‌دهنده ولایت‌مداری ملت ایران است و مردم ما بار دیگر در این روز ثابت کردند که در پیروی از ولایت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

* مردم البرز نهم دی بار دیگر با ولایت تجدید میثاق خواهند کرد

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی بیان داشت: ملت ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نخواهند کرد و با درس گرفتن از این حوادث تلخ هر لحظه آماده دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت خواهند بود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز ادامه داد: مردم استان البرز طی روزهای اخیر تدارک لازم برای برگزاری مراسم سالروز حماسه عظیم 9 دی را انجام داده و با برگزاری مراسمی باشکوه بار دیگر با ولی امر مسلمین رهبری معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

زارعی‌نژاد در پایان تاکید کرد: فتنه‌گران مطمئن باشند که مردم ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نکرده و اجازه توطئه جدید به آنها را نخواهند داد.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول