اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون پرورشی

کتابخانه سیار روستایی در بم راه‌اندازی شد

مسئول کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بم گفت: کتابخانه سیار روستایی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در شهرستان بم راه‌اندازی شد.

کتابخانه سیار روستایی در بم راه‌اندازی شد

رسول تورنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پنجمین کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در شهرستان بم راه‌اندازی شد و بچه‌های روستاهای بم از خدمات این کتابخانه بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد:‌ با راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی بم از این پس کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق محروم شهرستان بم می‌توانند از کتاب‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

مسئول کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بم ابراز داشت: کتابخانه‌های سیار روستایی فضایی فرهنگی برای کشف و شکوفا کردن استعدادهای کودکان روستایی است و کتابخانه سیار روستایی شهرستان بم با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان روستاهای این منطقه از فعالیت‌های کانون راه‌اندازی می‌شود.

تورنجی بیان داشت: در روستاها استعدادهای نهفته‌ای وجود دارد که شاید هیچ‌گاه فرصت بروز را ‌ندارند و کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری فرصتی برای کشف این استعدادها است.

وی بیان داشت: تلاش ما بر این است تا با حضور در مدارس روستایی و معرفی کانون به دانش‌آموزان، تمام کودکان و نوجوانان زیرپوشش این کتابخانه بتوانند از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.

تورنجی افزود: در نخستین گام با مسئولان آموزش و پرورش روستایی در شهرستان بم جلساتی را برگزار کردیم و از ورود کانون به مدارس روستاها بسیار استقبال شد و برای تعامل و همکاری با این کتابخانه قول‌های مساعدی داده شد.

وی فعالیت‌هایی همچون امانت‌دهی کتاب، قصه‌گویی، نقاشی، کارگاه‌های ادبی و نمایش و نقد فیلم را از جمله برنامه‌های این کتابخانه برای بچه‌های روستایی برشمرد و گفت: با حضور در مدارس جذب عضو کتابخانه سیار روستایی بم به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول