اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان مطرح کرد

عضویت 1500 تاکستانی در کتابخانه‌های عمومی

فرماندار تاکستان از عضویت 1500 تاکستانی در کتابخانه‌های عمومی شهر تاکستان در هفته کتاب خبر داد.

عضویت 1500 تاکستانی در کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، علی اکبریان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تاکستان پیرامون ضرورت مرجع شناسی دانش‌آموزان تاکستانی اظهار داشت: زمینه‌سازی موقعیت، امکانات و زمینه برای دانش‌آموزان گامی در راستای شناخت مراجع تقلید است و این شناخت و انتخاب را میسر می‌کند.

فرماندار تاکستان ادامه داد: همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه در این راستا نیز باید در تاکستان مورد توجه قرار گرفته و دنبال شود.

فرماندار تاکستان با اشاره به اینکه تلاش‌های مستمر فعالان فرهنگی کتابخانه تاکستان را جزو  کتابخانه‌های برتر استان قزوین قرار داده است، ابراز داشت: طی هفته کتاب 300 نفر از دانش‌آموزان تاکستان در مسابقات نقاشی شرکت و افتخاراتی را کسب کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: بیش از یک هزار و 500 نفر در هفته کتاب و کتابخوانی به عضویت کتابخانه‌های سطح شهر تاکستان در آمده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین با راه‌اندازی یک ایستگاه مطالعه در سطح شهر آمادگی لازم برای افزایش این ایستگاه‌ها با توجه به استقبال دانش‌آموزان و شهروندان وجود داشته است.

فرماندار تاکستان ادامه داد: بخش کتاب کودک تاکستان نیز با استقبال بسیار مطلوب خانواده‌ها روبرو شده است که مایه خوشحالی و تلاش بیشتر در این زمینه است.

فرماندار تاکستان ادامه داد: جایگاه اثرگذار دانش‌آموزان در طول تاریخ ایران اسلامی بسیار قابل توجه و ممتاز بوده است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول