اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی

صدا و سیمای مرکز آبادان کتابخانه‌های عمومی را معرفی می‌کند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید، صدا و سیمای مرکز آبادان هر هفته به معرفی یک کتابخانه عمومی در شهرستان می‌پردازد.

صدا و سیمای مرکز آبادان کتابخانه‌های عمومی را معرفی می‌کند

احمدرضا دشت‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در جلسه‌ای که تحت عنوان اتاق فکر صدا و سیمای مرکز آبادان با موضوع مطالعه و کتابخوانی برگزار شد، راهکارها و همکاری‌های خوبی در زمینه چگونگی ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان با توجه به نقش صدا و سیمای مرکز آبادان مورد بررسی قرار گرفت و و مواردی برای انجام کار مصوب شد.

وی افزود: از اقدامات موثر معرفی کتابخانه‌های عمومی شهرستان، هر هفته یک‌باب کتابخانه با تمام جزئیات کتابخانه شامل: مساحت، محل کتابخانه، فعالیت‌های جانبی، کتاب‌ها و منابع، بخش‌های مختلف، فعالیت‌های آتی و... توسط صدا و سیمای مرکز آبادان است که این مورد در برنامه نبض زندگی هر پنجشنبه ساعت 18 و 30 دقیقه انجام می‌شود و در هر قسمت یک باب کتابخانه معرفی می شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان تصریح کرد: از دیگر اقدامات شامل؛ برگزاری مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب، پوشش خبری فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، معرفی کتابخوانان برتر، برگزاری برنامه‌های مناسبتی با معرفی کتاب‌ها و منابع مناسبتی خاص و... است که با همکاری و تعامل این دو دستگاه گام‌های خوبی در خصوص ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/72001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول