اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن راه و شهرسازی مازندران خبر داد

ساخت کتابخانه در پروژه‌های مسکن مهر مازندران

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ساخت کتابخانه در پروژه‌های مسکن مهر این استان خبر داد و اظهار داشت: این مهم با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه فرهنگی به اجرا در می‌آید.

ساخت کتابخانه در پروژه‌های مسکن مهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدمحمد محمدی تاکامی گفت: دانش‌افزایی، ارتقای آگاهی در جامعه و راه درست اندیشیدن و فکر کردن در موضوعات جاری زندگی مردم باید در کتابخانه‌ها و محافل فرهنگی ارائه شود.

وی بیان داشت: از این رو در نشست مشترک مسؤلان این اداره کل با اداره کل کتابخانه‌های استان و هئیت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان مقرر شد به منظور توسعه فرهنگی و ایجاد فضایی آموزشی کتابخانه‌هایی در محیط پروژه‌های مسکن مهر احداث شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به تعامل به عمل آمده و در اختیار گذاشتن زمین مناسب توسط این اداره کل به اداره کل کتابخانه‌ها، حمایت و همدلی اعضای هئیت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان، عملیات احداث کتابخانه در محل پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های نکا، بهشهر و ساری اجرایی می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های رشد ملی در هر کشوری توسعه کتاب و کتابخوانی است، اظهار داشت: کتابخانه از آن جهت حائز اهمیت بوده که گنجینه‌ای است از دانش‌های گوناگون و مکانی است برای انجام تحقیقات که محققان در آن به مطالعات علمی و بررسی دانش موجود می‌پردازند.

انتهای پیام/2296/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول