اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان گناباد خبر داد

فعالیت 13 کتابخانه عمومی و مشارکتی در گناباد

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان گناباد گفت: در این شهرستان 13 کتابخانه شامل 10 کتابخانه عمومی فعال و 3 کتابخانه مشارکتی وجود دارد.

فعالیت 13 کتابخانه عمومی و مشارکتی در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد مظلوم ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون کتابخوانی در کتابخانه شهید مطهری اظهار کرد: در این شهرستان 13 کتابخانه شامل 10 کتابخانه عمومی فعال و 3 کتابخانه مشارکتی وجود دارد که همه ساله دانش‌آموزان و مربیان از این فضاها و امکانات استفاده می‌کنند.

وی افزود: امسال در هفته کتاب دانش‌آموزان بیش از 12 آموزشگاه و مراکز پیش‌دبستانی از کتابخانه‌ها بازدید کردند.

این مسئول ادامه داد: متناسب با ایام مختلف، در سطح کتابخانه‌ها هر ماه مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود؛ به عنوان مثال در هفته کتاب مسابقه‌ای با عنوان فلسطین از اشغال تا انتفاضه برگزار شد که از 350 شرکت‌کننده، 250 نفر دانش‌آموز بودند.

مظلوم از مدیران و مربیان مدارس خواست تا دانش‌آموزان را به کتابخوانی و بازدید از این فضاهای فرهنگی تشویق کنند.

وی گفت: همزمان با هفته پژوهش با هدف آشنایی بیشتر با کتابخانه، مسئولان و عوامل اجرایی آن، آزمون کتا‌بخوانی با حضور 100 دانش‌آموز در محل کتابخانه شهید مطهری برگزار شد.

این مسئول افزود: آزمون کتابخوانی دانش‌آموزان در محل کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد تا دانش‌آموزان ضمن بازدید از این فضای فرهنگی با شیوه استفاده از کتابخانه و مقررات آن آشنا شوند.

مظلوم گفت: باید برای تشویق دانش‌آموزانی که در مسابقه کتابخوانی شرکت کرده‌اند شرایط ویژه عضویت رایگان داشته باشیم، همچنین برای عضویت دیگر دانش‌آموزان به صورت نیم‌بها آمادگی داریم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول