اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش

نمایشگاه طرح‌های پژوهشی کتابخانه مرکزی آستان قدس برپا شد

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های منتشر شده از سوی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برپا شد.

نمایشگاه طرح‌های پژوهشی کتابخانه مرکزی آستان قدس برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در بخشی از این نمایشگاه برخی از کتاب‌های منتشر شده در این سازمان مانند قرآن‌های چاپی نفیس، مجموعه مقالات پنجمین همایش تاریخ شفاهی ایران با عنوان روش‌شناسی و موضوع‌یابی مطالعات شهری در تاریخ شفاهی ایران، کتاب‌شناسی و مقاله‌نامه هنر و موزه‌داری، فهرست نسخه‌های خطی اهدایی مقام معظم رهبری به آستان قدس رضوی و تاریخچه کتابخانه آستان قدس رضوی بر پایه اسناد صفوی تا قاجار در معرض دید عموم قرار گرفته است.

تاریخ دارالشفای رضوی، بررسی و مقایسه روشنایی و اشیای مربوط به آن در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام در دوره‌های صفوی و قاجار، بررسی گل و مرغ در موزه و کتابخانه آستان قدس رضوی و نقش و رنگ در کاشی‌های دوره صفوی حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام عناوین برخی از پایان‌نامه‌های حمایت‌ شده توسط سازمان بوده که در این نمایشگاه در معرض دید گذاشته شده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های منتشر شده از سوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی همه‌ روزه از 25 تا 30 آذرماه صبح و بعدازظهر در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار علمی و پژوهشی است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول