اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

اداره کل کتابخانه‌های اردبیل آماده مشارکت برگزاری نمایشگاه کتاب است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: اداره کل کتابخانه‌های اردبیل آماده مشارکت برگزاری نمایشگاه کتاب در اردبیل است و در این راستا از هیچ تلاشی در برگزاری این نمایشگاه دریغ نمی‌کند.

اداره کل کتابخانه‌های اردبیل آماده مشارکت برگزاری نمایشگاه کتاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، صادق فرهمند امین در واکنش به خبر عدم برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: علیرغم برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب در اردبیل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل آمادگی کامل را جهت همکاری برای برگزاری این نمایشگاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: متولی برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب در استان اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است بنابراین همه دستگاه‌های استان وظیفه دارند به این نهاد فرهنگی جهت برگزاری مهمترین رویداد فرهنگی استان کمک کنند.

فرهمند امین یادآور شد: نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رخداد فرهنگی موجب نشاط فرهنگی در استان اردبیل می‌شود بنابراین بسیاری از فرهیختگان و فرهنگ‌دوستان همه ساله منتظر برگزاری این نمایشگاه هستند.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اهمیت و نقش کتاب و مطالعه در زندگی روزمره مردم، نبود اعتبار نباید موجب خلل در برگزاری نمایشگاه کتاب شود و بنابراین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با ابراز تاسف از عدم برگزاری مهمترین رویداد فرهنگی استان اردبیل بدین وسیله مراتب آمادگی خود را جهت همکاری برای برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان داشت: در صورت موافقت استاندار فرهنگ‌دوست استان اردبیل، آمادگی داریم تا با همکاری نهادهای اجرایی و فرهنگی استان، برای برگزاری نمایشگاه کتاب با بهترین کیفیت ممکن با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت کنیم تا مردم منطقه از این رخداد مهم سال محروم نمانند.

وی همچنین لزوم حضور ناشران برتر کشور را در نمایشگاه کتاب اردبیل یادآور شده و افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد بودیم که ناشران موفق کشور در نمایشگاه کتاب اردبیل حضور ضعیفی داشتند که البته این ضعف باید با تشویق ناشران برتر داخلی و خارجی جهت حضور پررنگ در نمایشگاه امسال برطرف شود.

فرهمند امین با یادآوری اینکه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همه ساله با دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این نمایشگاه و در غرفه اختصاصی خود حضور داشته است، ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در عدم برگزاری نمایشگاه هیچگونه نقشی نداشته و البته مراتب تاسف خود را از بابت عدم برگزاری نمایشگاه امسال در جلسات مربوطه به اطلاع مسئولان دستگاه‌های مربوطه استان رسانده است.

این مسئول در پایان سخنان خود از نمایندگان استان در مجلس خواست تا با اهتمام جدی نسبت به برگزاری این نمایشگاه، موجبات برگزاری نمایشگاه کتاب اردبیل را فراهم سازند.

انتهای پیام/62003/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول