اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز خواستار شد

افزایش حق عضویت در کتابخانه‌های عمومی اهواز

معاون برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چار اهواز خواستار افزایش حق عضویت در کتابخانه‌های عمومی این شهر شد.

افزایش حق عضویت در کتابخانه‌های عمومی اهواز

علی جشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز خواستار افزایش حق عضویت در کتابخانه‌های عمومی این شهر شد و اظهار کرد: من با افزایش حق عضویت در کتابخانه‌‌های عمومی اهواز موافق هستم، زیرا مبلغ موجود برای یک سال ناچیز است.

معاون برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز اضافه کرد: برای تامین برخی از هزینه‌های جاری کتابخانه‌ها مجبوریم حق عضویت را افزایش دهیم که این موضوع در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش بعد از خانواده دومین نهادی است که می تواند با برنامه ریزی‌های هدفمند به نیازهای روحی دانش آموزان پاسخ دهد و انگیزه مطالعه، شناخت فضائل اخلاقی، فکر کردن و لذت خواندن را برای دانش آموزان فراهم کند و نسلی دیندار، با اخلاق، بردبار، فداکار و دانشمند تربیت کند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا باید به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین دانش آموزان و در قشر فرهنگی توجه مضاعف‌تری کرد.

انتهای پیام/72001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول