اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان خبر داد

آغاز تمرینات علیصدر همدان

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان از دور جدید تمرینات این تیم از امروز خبر داد.

آغاز تمرینات علیصدر همدان

عبدالرضا رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر همدان امسال در حالی وارد کوران مسابقات لیگ دسته یک شد که خستگی بازی‌های سخت و حساس لیگ دسته 2 بر تن بازیکنان و مربیان این تیم بود.

وی افزود: فرصت 50 روزه برای آماده‌سازی یک تیم لیگ یکی بسیار کم بود اما با همه سختی‌ها و مشکلاتی که کادر فنی از ابتدای فصل داشتند موفق شدیم نیم‌فصل خوبی را پشت سر بگذاریم هرچند که امکان کسب شرایط بهتر در جدول را داشتیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان اضافه کرد: هر چند خستگی و آسیب‌دیدگی‌های قدیمی بازیکنان و همچنین محرومیت از بازی‌ سوم باعث شد تا در هر بازی با 100 درصد توان ظاهر نشویم و این موضوع موجب شد تا نتوانیم نتایج راضی‌کننده‌تری را کسب کنیم.

به گفته وی؛ در برخی از بازی‌ها تنها با 6 بازیکنان به سفرهای مختلف سفر کردیم و کسب نتایج خارج از خانه واقعاً با تعصب و غیرت بازیکن‌مان به وجود آمد.

رضائیان در ادامه با تشکر از زحمات مربیانی که از لیگ استانی برای تیم فوتسال علیصدر زحمت کشیده‌اند تصریح کرد: تیم فوتسال علیصدر از ابتدا با زحمات و تلاش‌های مربیان بومی شکل گرفت و موفق شد سیر صعودی خود را طی سه سال طی کند.

وی گفت: خوشحالیم توانستیم با استفاده از توان بومی در سطح فوتسال کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان در مورد عملکرد تیم فوتسال در نیم‌فصل نخست ابراز داشت: تیم علیصدر که به دلیل تمرینات کم و عدم هماهنگی مناسب در ابتدای فصل نتوانسته بود نتایج خوبی را بگیرد و رفته‌رفته موفق شد سیر صعودی به خود بگیرد.

وی گفت: این تیم در پایان دور رفت با سه پیروزی، سه شکست و دو تساوی عملکرد نسبتاً خوبی داشت.

رضائیان عنوان کرد: دو برد از سه پیروزی‌های علیصدر در خارج از خانه اتفاق افتاده و این نشانگر وجود قابلیت فنی این تیم است که به دنبال تقویت این تیم در دور برگشت هستیم.

وی با بیان اینکه در صورت اجازه دادن بودجه و حمایت اعضای هیئت مدیره تقویت را در دستور کار تیمی داریم خاطرنشان کرد: برای جذب بازیکنان جدید که بتوانند به تیم کمک کنند نیاز به مصوبه هیئت مدیره و جذب بودجه لازم داریم که این موضوع تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان ادامه داد: دور جدید تمرینات از امروز زیر نظر علیرضا خسروی و حمید شانه‌ای آغاز خواهد شد و قرار است چند بازیکن مورد نظر کادر فنی به صورت تستی در همدان حاضر شوند تا در نهایت بازیکنان مورد نظر جذب شوند.

وی با بیان اینکه دور برگشت بازی‌ها بسیار سخت‌تر از دور رفت خواهد بود افزود: به طور حتم تیم‌ها در دور برگشت با تغییرات گسترده برای جبران ناکامی‌های دور رفت به میدان خواهند آمد که ما هم به دنبال تقویت در تیم هستیم.

رضائیان با بیان اینکه امسال تیمی را برای بقا در لیگ یک بستیم، ادامه داد: عملکردی که علیصدر داشته توقعات را بالا برده و سعی خواهیم کرد تا پایان فصل جایگاه مناسبی در جدول پیدا کنیم تا شرمنده مردم همدان نشویم.

تیم فوتسال علیصدر همدان تا پایان دور رفت با کسب 11 امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه پنجم جدول نهم تیمی گروه یک لیگ دسته یک فوتسال ایران قرار گرفته است.

دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران از پنجم دی آغاز خواهد شد که در هفته نخست دور برگشت تیم علیصدر همدان استراحت خواهد داشت و در هفته دوم برگشت و یازدهم بازی‌ها باید از تیم برنای خوزستان در همدان پذیرایی کند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول