اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته یک فوتسال رخ داد

شکست سنگین علیصدر همدان مقابل مقاومت کرمان

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان از شکست سنگین تیم علیصدر همدان در هفته ششم لیگ دسته یک فوتسال برابر تیم مقاومت کرمان خبر داد.

شکست سنگین علیصدر همدان مقابل مقاومت کرمان

فرشید گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم علیصدر همدان که به کرمان سفر کرده بود با حساب هفت بر سه برابر حریف خود مقاومت این شهر شکست را پذیرا شد.

وی افزود: در این بازی که در سالن بسیار نامناسب استانداری کرمان برگزار شد، شرایط میزبانی بسیار پایین بود و باعث شد تا حواشی زیادی در این بازی ایجاد شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: در این بازی فرشاد دیزچی به دلیل سه اخطاره بودن از حضور در این بازی محروم بود و همچنین محسن کشانی، وحید شانه‌ای و محمد اصلانی به دلیل مصدومیت به صورت 100 درصد در اختیار تیم‌شان نبودند.

به گفته وی، این بازی در نیمه نخست با حساب چهار بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید که تک گل علیصدر را علیرضا مهربانیان به ثمر رساند.

گل‌محمدی ابراز داشت: در نیمه دوم بازی پنج گل دیگر به همراه داشت تا در نهایت تیم علیصدر سومین شکست فصل خود را پذیرا شد و هفت بر سه بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم علیرضا مهربانیان و حمید نجاتی گل‌های دوم و سوم تیم علیصدر را به ثمر رساندند.

در سایر بازی‌های این هفته در گروه یک تیم پرسپولیس با حساب چهار بر دو کاشی‌نیلو اصفهان را از پیش رو برداشت، ایران جهان مشهد و پکیج‌ایساتیس یزد با نتیجه مشابه سه بر دو برق شیراز برنا خوزستان را شکست دادند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: با نتایجی که در این هفته به دست آمده، علیصدر هیچ تغییر در جدول نکرد و با چهار امتیازی که از قبل کسب کرده بود در مکان هشتم قرار دارد.

تیم فوتسال علیصدر همدان در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور روز 10 آذر در سالن ورزشی 6 هزار نفری پذیرای تیم ایران جهان مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول