اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال رخ داد

بدشانسی و اشتباهات داوری مانع پیروزی علیصدر در همدان

تیم فوتسال علیصدر همدان در دومین بازی خانگی خود برابر تیم رده دومی پکیج ایساتیس یزد به نتیجه تساوی رضایت داد.

بدشانسی و اشتباهات داوری مانع پیروزی علیصدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال علیصدر همدان از تیم پکیج ایساتیس یزد پذیرایی می‌کرد که در نهایت امتیاز‌ها بین هر دو تیم تقسیم شد.

در این بازی علیرضا خسروی برای کسب نخستین برد خانگی این فصل تیم‌اش ترکیب هجومی در دستور کار قرار داده بود و با حملات زیادی در نیمه اول بازی را شروع کرد.

آسیب‌دیدگی جزیی کاپیتان وحید شانه‌ای و همچنین نبود محمد اصلانی به دلیل مصدومیت باعث شده بود تا تیم علیصدر به صورت 100 درصد در زمین حضور پیدا نکند.

در این بازی تیم فوتسال علیصدر حملات زیادی را در 10 دقیقه نخست روی دروازه میهمان خود تدارک دید اما با بدشانسی، سه بار تیرک دروازه مانع گل زدن همدانی‌ها شد.

در دقیقه 13 بازی در یک حرکت زیبای گروهی رحیم سعیدی‌نیا با پشت پا توپ را از بالای سر وحید سیفان وارد دروازه علیصدر کرد تا تیم پکیج ایساتیس یزد برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی تیم پکیج ایساتیس یزد برای محافظت از گل زده خود دست به بازی تدافعی زد و خیلی زود با خطاهای مکرر باعث شد تا از دقیقه 31 این تیم پنج فوله شود و خطر رسیدن تیم حریف به پنالتی این تیم را تهدید کند.

شاگردان خسروی برای فرار از شکست خانگی در دقایق پایانی این بازی با تاکتیک پنج نفره به میدان رفتند که زود خیلی به نتیجه رسیدن و با پاس طلایی وحید شانه‌ای علیرضا مهربانیان گل تساوی تیم علیصدر را به ثمر رساند.

در این بازی کادر فنی هر دو تیم به نحوه قضاوت داوران این بازی اعتراض داشتند اما اوج اعتراضات در لحاظ پایانی بازی بود که مهدی مرشدی کمک داور بازی اعلام ضربه پنالتی کرد اما با مشورتی که شد و اسماعیل کمربسته سرداور از حق قانونی خود این خطا را ملغی کرد.

داور مسابقه در این دیدار 6 بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر تیم سه گل بود.

کارت زردهای نماینده یزد در این دیدار را حمید چرخچیان، مسعود فلاحی و حمیدرضا بخشی‌فر و در مقابل امید بهرامی، فرشاد دیزچی و وحید شانه‌ای از تیم علیصدر دریافت کردند.

تیم علیصدر با وجود شایستگی در این بازی نتوانست به پیروزی برسد و به یک امتیاز این بازی قناعت کرد اما با توجه به نتایج به دست آمده در این هفته یک پله سقوط کرد.

در پایان هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر چهار امتیازی شد و در رده هشتم جدول گرفت و در مقابل تیم پکیج ایساتیس یزد با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک جا خوش کرد.

تیم فوتسال علیصدر در هفته ششم این مسابقه روز دوم آذر ماه باید در کرمان به مصاف تیم مقاومت این شهر برود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول