اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال

علیصدر در همدان به دنبال نخستین برد خانگی

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته پنجم لیگ دسته یک در همدان و برابر تیم رده دومی پکیج استاتیس یزد به دنبال نخستین پیروزی خانگی است.

علیصدر در همدان به دنبال نخستین برد خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام چهار بازی پیگیری خواهد شد و تیم فوتسال علیصدر همدان میزبان تیم پکیج استاتیس یزد خواهد بود.

تیم علیصدر به دلیل حضور در لیگ دسته دوم و درگیر بودن در این رقابت‌ها نتوانست به خوبی تمرینات پیش از فصلی را تدارک ببیند و در فرصت 40 روزه خود را برای حضوری قدرتمند آماده کند.

علیرضا خسروی که فصل قبل به عنوان مدیر فنی و مشاور مدیرعامل در کنار این تیم بود، امسال سکاندار هدایت تیم فوتسال علیصدر شده و با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیربومی وارد کوران مسابقات شده است.

راه‌راه‌پوشان علیصدر در دو بازی ابتدای فصل امسال نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند و در اهواز و همدان به ترتیب برابر تیم‌های برنای خوزستان و کاشی‌نیلو اصفهان شکست خوردند.

اما در هفته قبل دست به کار بزرگی زدند و در تهران و برابر دیدگان مربیان اسبق تیم ملی و علاقه‌مندان به فوتسال تیم پرمهره و مدعی پرسپولیس بهزیستی را با حساب پنج بر دو مغلوب کرده و نخستین پیروزی این فصل خود را جشن گرفتند.

در این هفته تیم فوتسال علیصدر از تعطیلاتی که به دلیل برپایی عزاداری ایام محرم و عاشورای حسینی به وجود آمده بود، به خوبی ریکاوری کرده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

در هفته پنجم علیصدری‌ها باید برابر تیم رده دومی جدول تیم پکیج استاتیس یزد به میدان بروند و برای برد در این بازی به شدت نیاز به کسب امتیاز و پیروزی در جدول این رقابت‌ها دارند.

نتایجی که دیروز در رقابت‌های لیگ دسته یک و گروه یک این مسابقات به دست آمده، شرایط جدول به گونه‌ای است که در صورت پیروزی علیصدر می‌تواند تا رده چهارم جدول 9 تیمی این گروه صعود کند.

در مقابل تیم پکیج استاتیس یزد یکی از تیم‌های گروه است که با سه پیروزی و یک شکست وضعیت خوبی در جدول دارد و در هفته قبل با پیروزی خانگی که برابر تیم برق شیراز به دست آوردند با روحیه خوبی به همدان سفر کردند.

از گروه یک و در هفته پنجم دیروز سه مسابقه انجام شد و طی آن کشاورز قزوین با حساب چهار بر دو تیم ایران‌جهان مشهد را از پیش رو برداشت.

برنای خوزستان و پرسپولیس بهزیستی به تساوی یک بر یک رسیدند و تیم مقاومت کرمان موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم قعرنشین گروه برق شیراز را از پیش رو بردارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه از هفته پنجم مسابقه بین علیصدر همدان و پکیج استاتیس یزد را اسماعیل کمربسته (سرداور)، مهدی مرشدی (کمک داور)، حمید دهقانپور (داور سوم) و هادی ترابی (وقت‌نگهدار) قضاوت خواهند کرد و همچنین فرهاد حسینیان به عنوان ناظر داوری حضور دارد.

تا پایان هفته چهارم و قبل از این مسابقه تیم پکیج استاتیس یزد با 9 امتیاز در رده دوم جدول و همچنین تیم فوتسال علیصدر همدان با یک بازی کمتر با سه امتیاز در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران تیم علیصدر همدان روز دوشنبه 27 آبان از ساعت 16 در ورزشگاه انقلاب این شهر از تیم فوتسال پکیج استاتیس یزد پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول