اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

بیکاری بیشترین موضوع مراجعه مردم زنجان به نمایندگان است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: بیکاری بیشترین موضوع مراجعه مردم به نمایندگان زنجان است.

بیکاری بیشترین موضوع مراجعه مردم زنجان به نمایندگان است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با چهار وزارتخانه اطلاعات، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور خارجه ارتباط دارد و جلسات مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه بخشی از جلسات در کمیسیون برگزار می‌شود، افزود: برخی از این جلسات نیز بنا به درخواست وزارتخانه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری جلسات کمیسیون امنیت ملی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه خبر داد و یادآور شد: برخی جلسات نیز به صورت فوریتی برگزار می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بیشتر مسائل مربوط به امنیت داخلی و ارتباطات خارج از کشور که از سوی ورزات امور خارجه پیگیری می‌شود، در جلسات کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی جلسات نیز با سایر وزاتخانه‌ها برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس وظیفه مجلس شورای اسلامی را قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین عنوان کرد و گفت: در این زمینه مجلس نهم نمره خوبی گرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته مجلس تا جایی که می‌توانست با دولت تعامل داشت، ابراز داشت: در حال حاضر نیز تعاملات مطلوبی بین دولت و مجلس وجود دارد، چراکه این تعامل می‌تواند مشکلات کشور را کاهش دهد.

اسماعیلی از حضور خود در همه جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبر داد و ادامه داد: تا آنجا که مقدور بوده است در جلسات و نطق‌ها شرکت کرده‌ام.

وی از دیدارهای متعدد با وزرا خبر داد و تصریح کرد: بیشتر این دیدارها در قالب مجمع نمایندگان استان زنجان بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس یکی از ویژگی‌های این دوره را در کنار هم بودن نمایندگان عنوان کرد و یادآور شد: پیگیری طرح‌های استان از طریق مجمع نمایندگان صورت گرفته است.

این مسئول از برگزاری جلسات مجمع نمایندگان استان با استاندار زنجان خبر داد و اظهار داشت: مشکلات استان در قالب این جلسات پیگیری شده است.

اسماعیلی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان زنجان یادآور شد: در این جلسه مشکلات استان و کشور ارائه شد و رئیس‌جمهور قول پیگیری و همکاری برای حل مشکلات دادند.

وی موضوع اشتغال و بیکاری را از مشکلات استان دانست و ابراز داشت: مردم استان زنجان نیز همانند سایر استان‌ها در این زمینه به شدت تحت فشار هستند.

این مسئول با اشاره به مراجعات متعدد مردم به نمایندگان در خصوص حل مشکلات بیکاری جوانان خاطرنشان کرد: متاسفانه بیکاری جوانان از مشکلات امروز کشور است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌هایی از جمله سد مشمپا، پاوه‌رود و تالوار در استان زنجان خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم اجرای به موقع پروژه‌ها مشکلاتی را در استان ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دو خطه کردن راه‌آهن تهران به تبریز را از پیگیری‌های نمایندگان دانست و ادامه داد: این پروژه تحول بزرگی در استان به وجود می‌آورد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه پتروشیمی در زنجان اذعان داشت: هنوز این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود عمده مراجعات مردم به نمایندگان را در زمینه اشتغال جوانان دانست و گفت: مراجعه مردم را بیش از حد در این زمینه است.

وی با بیان اینکه در طول 18 ماهه گذشته 11 هزار نفر به دفتر من مراجعه کرده‌اند، یادآور شد: برای یک‌هزار و 700 نفر ملاقات حضوری برگزار شده است.

انتهای پیام/73003/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول