اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

بیکاری موضوع نخست مراجعات مردمی به نمایندگان است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری موضوع نخست مراجعات مردمی به نمایندگان است.

بیکاری موضوع نخست مراجعات مردمی به نمایندگان است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عضویتش در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این کمیسیون جزو کمیسیون‌های فعال مجلس محسوب می‌شود.

وی طرح و تصویب تعداد زیادی لایحه در کمیسیون اجتماعی را از جمله دلایل فعال بودن کمیسیون اجتماعی اعلام کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به مصوب شدن طرح فوریتی احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مجلس اشاره کرد و افزود: این طرح برای بررسی و تکمیل کار کارشناسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به زودی برای رای گیری به صحن علنی مجلس می‌آید.

علیمردانی انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را یکی از مهم‌ترین چالش‌های کشور طی چند سال اخیر اعلام و اضافه کرد: احیای این سازمان از انجام کارهای غیر کارشناسی پیشگیری می‌کند.

وی تعامل بین مجلس شورای اسلامی و دولت را یکی از نقاط قوت این دوره مجلس دانست و تصریح کرد: تضاد بین قوا یکی از عوامل تخریب محسوب می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تعامل و همراهی نمایندگان مجلس با هم برای پیشبرد امور را یادآور شد و گفت: در این راستا مجمع نمایندگان همراهی خوبی با مسئولان استان برای ارائه مطالبات به مسئولان کشوری انجام داده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بازدیدهای دوره‌ای انجام شده از پروژه‌های نیمه تمام موجود در استان زنجان اشاره و اضافه کرد: این بازدید شامل پروژه‌های صنعتی، محورهای مواصلاتی و پروژه‌های غیر صنعتی در دست احداث می‌شود.

علیمردانی استفاده از نیروهای بومی را در مدیریت‌های استانی از جمله قول‌‌‌‌های خود به مردم اعلام کرد و افزود: با همکاری مسئولان و نماینده ولی فقیه تا حد ممکن به این خواسته مردم عمل شده است.

وی به ظرفیت‌های کم نظیر زنجان در حوزه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: گردشگری از جمله بخش‌های است که طی سال‌های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه استان زنجان آماده است، ادامه داد: نزدیکی به مرکز کشور و قرار گرفتن در بین هشت استان از جمله ویژگی‌های زنجان برای ارتقا محسوب می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تعامل موجود بین نمایندگان زنجان با دیگر نمایندگان اشاره و اضافه کرد: طی این مدت با رای نمایندگان در طرح‌ها و شوراهای مختلفی به عنوان ناظر یا عامل انتخاب شده و فعالیت کرده است.

علیمردانی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم استان زنجان طی این مدت با نمایندگان خود عنوان کرد: همواره مترصد استفاده از نظرات کارشناسانه مردم در امور مختلف بوده است.

وی به تلاش‌های انجام شده برای کاهش مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و اذعان داشت: پیگیری حل معضلات جامعه در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعات مردمی به مسئولان از جمله نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات اشاره و اضافه کرد: طی این مدت بیکاری بیشترین موضوع مراجعات مردمی بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ظرفیت زنجان را برای توسعه مطلوب توصیف و ابراز امیدواری کرد، با بهبود شرایط مشکلات موجود در جامعه هم کاهش یافته و معضلات حل شود.

علیمردانی به تشکیل مجمع نمایندگان شمال غرب کشور اشاره کرد و متذکر شد: با تشکیل کمیته‌های مختلف در این مجمع امور پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/73004/ن40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول