اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

نخستین مقام بیکاری بین کلان‌شهرها شایسته شیراز نیست

استاندار فارس گفت: شایسته نیست شیراز مقام نخست بیکاری در کلان‌شهرها و فارس جایگاه سوم بیکاری استان‌های کشور را داشته باشد.

نخستین مقام بیکاری بین کلان‌شهرها شایسته شیراز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر سید‌محمد احمدی در دیدار با مسئولان بسیج مهندسین این استان با بیان اینکه انتظار مردم از مجموعه‌های تخصصی بسیج مانند بسیج مهندسین، بالا‌ست، اظهار داشت: انتظار داریم بسیج مهندسین به صورت تخصصی به مسائل اساسی فارس وارد شده و با نیازسنجی و ارائه راه‌حل‌های کارشناسی و نوآورانه، مدیران را یاری کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که بسیج مهندسین مجموعه‌ای متدین، کیفی و هدفدار است، افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از وجود این مجموعه‌ها، گام‌های بلندی در راه رشد و توسعه همه‌جانبه، متوازن و پایدار استان فارس برداریم.

وی با اشاره به اینکه اقتصادی کردن فضای فارس در دستور کار مدیریت ارشد این استان قرار دارد و مجموعه‌های بسیجی باید در این مسیر با مدیران همراهی کنند، خاطرنشان کرد: شایسته نیست شیراز مقام نخست بیکاری در کلانشهرها و فارس جایگاه سوم بیکاری استان‌های کشور را داشته باشد.

استاندار فارس توجه به توانمندی‌های داخلی کشور و تکیه بر اقتصاد مقاومتی را از جمله کلیدواژه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: عدم توجه به توان داخلی و نگاه به خارج از کشور می‌تواند موجب انحراف جامعه شود و مجموعه‌های بسیجی باید با توجه به این مفاهیم ابداعات و نوآوری‌های خود را برای حل مشکلات جامعه ارائه کنند.

احمدی با بیان این که دشمنان قابل اعتماد نبوده و با بهانه‌جویی تلاش می‌کنند سد راه پیشرفت کشور شوند، ابراز داشت: باید به خودمان متکی باشیم و با نوآوری و تلاش بیشتر موانع رشد جامعه را برطرف کنیم.

وی شرکت‌های دانش‌بنیان، ظرفیت‌های معدنی و کنسرسیوم‌های نفتی فارس را از جمله ظرفیت‌های فوق‌العاده این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: کنسرسیوم‌های نفتی فارس دارای توان بسیار بالایی در زمینه احداث تاسیسات نفتی بوده و قادرند خدمات خود را به سایر کشورهای جهان نیز صادر کنند.

وی افزود: فارس به عنوان یک استان بین‌المللی، هم‌اکنون در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و باید با تلاش گسترده بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی و همدلی مسئولان از ظرفیت‌های موجود استفاده مناسب‌تری صورت گیرد.

در این دیدار مسئولان بسیج مهندسین استان فارس با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و عملکرد این مجموعه، ضمن تاکید بر وجود نیروهای برجسته و خوشفکر در بسیج مهندسین، آمادگی خود را برای همکاری با مدیران این استان به منظور تسریع در پیشرفت فارس اعلام کردند.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول