اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان:

نرخ بیکاری در گلستان راستی‎آزمایی شود

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان با بیان اینکه منابع مالی زیادی برای تدوین سند اشتغال و توسعه سرمایه‎گذاری استان صرف شده است، خواستار راستی‎آزمایی نرخ بیکاری در استان شد.

نرخ بیکاری در گلستان راستی‎آزمایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی مرگدری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: اگر منابع مالی در بخش تهیه سند اشتغال و توسعه سرمایه‎گذاری به درستی مدیریت می‎شد شاهد تاثیر مناسبی در این حوزه بودیم.

وی به چهار اصل اساسی که مدیران دستگاه‎های اجرایی باید نسبت به آن پایبند باشند، اشاره کرد و افزود: مباحث در جلسات شورای استان باید از جامعیت لازم برخوردار باشد، همگرایی با سایر فعالیت‎های لحاظ شود و نتیجه‎گرایی و اثربخشی آن نیز مدنظر قرار بگیرد.

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان در خصوص بودجه سال 1393 تصریح کرد: این روزها بودجه سال 1393 در حال طرح و پیگیری است که استاندار گلستان در این راستا زحمات مجدانه‎ای داشتند.

مرگدری با بیان اینکه هر یک از دستگاه‎های اجرایی استان باید جدیت لازم را در پیگیری منابع داشته باشند، یادآور شد: در این راستا دستگاه‎ها باید هر 15 روز یک‌بار گزارش و نتایج پیگیری خود را به استانداری ارائه دهند.

وی تاکید کرد: پیگیری هر یک از دستگاه‎های اجرایی در زمینه بودجه و منابع سال 1393 می‎تواند بخشی از تألم‌های موجود گلستان را مرهم باشد.

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان با بیان اینکه همه دستگاه‎ها در راستای پیگیری بودجه باید جدیت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در منابع مالی مضیقه‎هایی وجود دارد همه دستگاه‎های اجرایی در این زمینه کمک کنند و در راستای سند چشم‎انداز، سند برنامه و اینکه اکنون در کدام قسمت برنامه قرار داریم، برنامه‎ریزی و حرکت کنند.

مرگدری گفت: اولویت مسئولان در جذب منابع باید پاسخگویی در حل مسائل و مشکلات استان باشد که این مهم درایت و پیگیری مسئولان را می‎طلبد بنابراین همه توجه‌ها باید بر رفع مشکلات و خواسته‎های مردمی باشد.

وی همفکری و تعامل جمعی را یک ضرورت مهم خواند و بیان داشت: بودجه سال 1393 باید بر اساس خرد جمعی تصمیم‎گیری شود.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول