اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

استاندار جدید کردستان دغدغه بیکاری جوانان را در اولویت کاری خویش قرار دهد

امام جمعه سنندج خواستار توجه ویژه استاندار جدید کردستان در خصوص رفع دغدغه بیکاری و ازدواج جوانان این استان شد.

استاندار جدید کردستان دغدغه بیکاری جوانان را در اولویت کاری خویش قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کردستان استانی فرهنگی و الگوی به تمام معنای وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی است.

وی افزود: در طول قرون متمادی مردم مرزدار کردستان همواره حافظان راستینی برای ارزش‌های والای ایرانی اسلامی بوده‌اند و در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی نیز فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فراوانی را از خود نشان داده‌اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: کردستان از امن‌ترین استان‌های کشور بوده و در سایه همین امنیت پایدار می‌تواند به سوی توسعه و تعالی روزافزون گام بردارد.

ماموستا مجتهدی از استاندار جدید کردستان خواست که با در نظر گرفتن قابلیت‌ها و توانمندی‌های طبیعی و نیروی انسانی نخبه به سوی رفع دغدغه‌های مردم ولایت‌مدار استان گام بردارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از بیکاری و بالارفتن سن ازدواج به عنوان دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی قشر جوان و نیروی کارآمد استان نام برد و از استاندار جدید خواست که با همت و تلاشی مضاعف برای رفع این دغدغه‌ها تلاش کند.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی از بیکاری سرچشمه می‌گیرد لذا امیدواریم در دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به عمران و آبادانی کردستان و توسعه مراکز صنعتی و اشتغال‌آفرین در این استان توانمند صورت گیرد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به توطئه‌های روزافزون دشمنان در خصوص خدشه‌دار کردن هویت ایرانی اسلامی جوانان و هجمه‌های گسترده آنان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و از خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی امر خواست که با حساسیت بیشتری در این خصوص گام بردارند.

امام جمعه سنندج در پایان بر فراهم‌ کردن زمینه‌های لازم برای آشنایی جوانان و نوجوانان با مبانی دینی و عقیدتی در جامعه تأکید کرد و افزود: تقویت مبانی دینی و عقیدتی راه را بر هرگونه توطئه‌افکنی دشمنان خواهد بست و جوانان را در برابر این توطئه‌ها مصون خواهد کرد.

انتهای پیام/79006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول