اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فارسان:

بیکاری موجب بالا رفتن سن ازدواج جوانان فارسان است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فارسان گفت: فراهم نشدن شرایط اشتغال یکی از مهم‌ترین معضلات بر سر راه ازدواج جوانان این شهرستان است که تاثیر زیادی در بالا رفتن سن ازدواج این قشر دارد.

بیکاری موجب بالا رفتن سن ازدواج جوانان فارسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تورج نظیفی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: در شرایط حاضر فراهم نشدن شرایط ازدواج جوانان باعث شده که این مسئله به معضلی تبدیل شود تا آنجا که هر نهاد و ارگانی چه در حیطه مسئولیت خود و یا خارج از آن می‌خواهد تدبیری برای ایجاد شرایط لازم جهت تسهیل در امر ازدواج جوانان بیندیشد.

وی افزود: فراهم نشدن شرایط اشتغال یکی از مهم‌ترین معضلات بر سر راه ازدواج جوانان این شهرستان است که تاثیر زیادی در بالا رفتن سن ازدواج این قشر دارد.

نظیفی با اشاره به دیگر مشکلات فراروی ازدواج جوانان، گفت: مسکن، افزایش هزینه‌های زندگی و هزینه‌های ازدواج از دیگر این مشکلات به شمار می‎رود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فارسان ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان را از راهکارهای مطلوب حل مشکلات جوانان دانست و افزود: حل مشکل مسکن جوانان توسط دولت، از جمله در اختیار قرار دادن خانه‌های استیجاری با قیمتی مناسب از دیگر راهکارهای کاهش مشکلات ازدواج جوانان است.

وی ادامه داد: همچنین ترغیب خیّرین برای کمک به ازدواج جوانان از دیگر این راهکارها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول