اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری فراتر از آمار اعلام شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بیکاری در استان که بر اساس فرمول یک ساعت کار در هفته محاسبه شده است، واقعی نیست، چراکه وضعیت موجود نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در این استان بیشتر از آمار ارائه شده است.

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری فراتر از آمار اعلام شده است

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: محاسبه نرخ بیکاری بر اساس فرمول انجام یک ساعت کار در هفته نمی‌تواند شاخص مناسبی برای ارائه آمار واقعی نرخ بیکاری در استان باشد.

وی افزود: نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول امسال 9.3 درصد اعلام شده است که البته این محاسبه بر اساس فرمول یک ساعت کار هفتگی اعلام شده است که دقیق نیست، چراکه وضعیت موجود نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در این استان بیشتر از آمار ارائه شده است.

سلیمانی‌دشتکی از برنامه‌ریزی برای تشکیل اتاق فکر سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: این قول مساعد به تمامی سرمایه‌گذاران داده خواهد شد که با سرمایه‌گذاری در استان سرمایه آنها در چارچوب قوانین حفظ خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به میزان اعتبارات تملک دارایی استان، گفت: در سال گذشته 12 درصد اعتبارات تملک دارایی استان جذب شده بود که امیدواریم با مذاکراتی که صورت گرفته است درصد جذب اعتبارات تملک دارایی استان در سال‌جاری به 80 درصد افزایش یابد.

وی از تلاش برای فعال سازی فرودگاه شهرکرد خبر داد و افزود: با وجود مذاکرات متعددی که تاکنون با شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان صورت گرفته است، نتوانسته‌ایم به یک نتیجه قطعی دست یابیم.

سلیمانی‌دشتکی همچنین با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح دستگاه‌های اجرایی این استان، گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که در برخی از دستگاه‌های شهرستانی تغییراتی در سطوح مدیریتی صورت می‌گیرد که این موضوع نباید رخ دهد، چراکه تا مدیر ارشدی در دستگاه اجرایی تثبیت و یا تغییر نکند، تغییرات در سطوح پایین‌تر نباید صورت بگیرد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول