اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم معارفه معاون استاندار زنجان مطرح شد

تشکر آیت‎الله خاتمی از معاون سابق استاندار زنجان‌ در راه‏‌اندازی مصلی‌

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ‌با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط کریمی‌ معاون سابق استاندار زنجان گفت: همکاری وی در راه‏‌اندازی مصلی زنجان بسیار خوب بود.

تشکر آیت‎الله خاتمی از معاون سابق استاندار زنجان‌ در راه‏‌اندازی مصلی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار زنجان اظهار داشت: در عرصه خدمت هر آمدنی، رفتنی دارد و اگر هر فردی در این عرصه خود را آماده کند از رفتن ناراحت نمی‏‌شود.

 وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار است، خاطرنشان کرد: آرامش ما نیز در این است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‏‌کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ظواهر پرداخته و خود را از خدمت در این نظام مقدس محروم کند باید به این کار خود تامل داشته باشد، یادآور شد: همه باید تکلیف خود را در برابر خدا و خلق خدا درست انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مهم این است که به گونه‏‌ای رفتار کنیم تا در پیشگاه خداوند و در محکمه عدل الهی پاسخی قانع‌کننده برای کارهای خود داشته باشیم، ادامه داد: همکاری و همدلی مسئولان در راستای پیشرفت استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط کریمی، معاون سابق استاندار زنجان، اذعان داشت: همکاری وی در راه‏‌اندازی مصلی زنجان بسیار خوب بود.

آیت‌الله خاتمی برای رحمتی، معاون جدید استاندار زنجان نیز آرزوی موفقیت داشته و ابراز داشت: وی به مردم استان خود خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول