اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

مسئولان در هر پستی سرباز ولایت هستند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مسئولان در هر پست و مقامی که باشند بایستی صادقانه به مردم خدمت کنند زیرا سرباز ولایت محسوب می‌شوند.

مسئولان در هر پستی سرباز ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز در آیین تودیع حبیب‌الله ابراهیمی معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار شد، افزود: در نظام اسلامی هر چه مسئولیت بالاتر باشد، وظیفه خدمت‌رسانی نیز سنگین‌تر می‌شود به همین منظور باید تمام تلاش افراد مسئول بکار گرفته شود تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

فرماندار شهرستان قرچک از تلاش‌های ابراهیمی در دوران تصدی وی در سمت معاونت سیاسی تقدیر و تشکر کرد و وی را نمونه یک مسئول خدمت‌گزار و سرباز ولایت عنوان کرد.

این مسئول فعالیت در حوزه معاونت سیاسی – انتظامی فرمانداری را یکی از خطیرترین مسئولیت‌ها دانست و خدماتی که ابراهیمی در طول دوران تصدی خود ارائه داد را ستود.

وی از قرچک به عنوان شهرستانی با ظرفیت‌های بسیار یاد کرد و یادآور شد: مهم‌ترین ظرفیت شهرستان قرچک نیز وجود مردمی ولایی، مذهبی و انقلابی است که دارای توقعاتی کم و انتظاراتی محدود هستند پس خدمت به آنان دارای اجری عظیم خواهد بود.

معاون سیاسی- انتظامی فرماندار شهرستان قرچک نیز در مراسم تودیع خود گفت: خدمت در فرمانداری این شهرستان برای بنده یک توفیق بزرگ بود چراکه تجارب زیادی کسب شد و اگر موفقیتی هم به دست آمد به دلیل هماهنگی و دلسوزی کلیه مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و سایر مدیران ادارات بود.

ابراهیمی افزود: خدمت به مردم قرچک به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران از توفیقاتی است که خداوند متعال به مسئولان قرچک عنایت کرده است و بنده نیز در طول فعالیتم در فرمانداری، شاهد این نوع خدمتگزاری صادقانه از جانب شخص فرماندار و سایر همکاران ایشان بودم.

این گزارش حاکی است، در ادامه این مراسم همچنین حجت‌الاسلام مرتضائیان رئیس دادگستری شهرستان قرچک به نمایندگی از مدیران ادارات شهرستان قرچک از زحمات و تلاش‌های حبیب‌الله ابراهیمی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاسی از سوی فرماندار شهرستان قرچک، از تلاش‌های معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول