اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه با روسای ادارات ورزش و جوانان و تامین اجتماعی عنوان شد

تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از تکالیف اصلی مسئولان است

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از تکالیف اصلی مسئولان است.

تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از تکالیف اصلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندار شهرستان ورامین، روسای ادارات ورزش و جوانان و تامین اجتماعی با محسن خوانساری سرپرست فرمانداری ورامین دیدار کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در این دیدار گفت: با توجه به حضور تیم‌های شاخص لیگ برتری در شهرستان که در رشته‌های مختلف همچون والیبال و تکواندو و خیلی رشته‌های دیگر برای شهرستان ورامین افتخار کسب می‌کنند باید توجه ویژه‌ای به جوانان به‌ویژه ورزش صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای ورزشکار که در برنامه‌های آتی اداره ورزش و جوانان ذکر شده بود، اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدا یکی از تکالیف اصلی مسئولان است و باید به بهترین شکل این یادواره و دیگر یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان برگزار شود.

سرپرست فرمانداری ورامین در ارتباط با لزوم تعامل هر چه بیشتر بین ادارات شهرستان گفت: دستگاه‌های خدماتی و هر یک از ادارات شهرستان به‌طور طبیعی با برخی ادارات دیگر ارتباط کاری دارند که باید با برگزاری جلسات منظم بین این ادارات روند خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول