اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

خواستن حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خواستن حق مردم است و پاسخگویی وظیفه مسئولان است و اگر به سمت مردم رفتیم به خزانه علم و دانش وصل می‌شویم و فاصله از مردم به ضرر مسئولان خواهد بود.

خواستن حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اوسط هاشمی با حضور در فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن دیدار با سردار فهیمی راد و معاونان و مدیران انتظامی استان اظهار داشت: مدیریت جمعی متکی بر دانش مداری است که این مدیریت موجب همگرایی می‌شود.

وی افزود: در استانی که از هر حیث قابلیت دارد، می‌توان بر قابلیت‌ها تمرکز کرد و با عنایت دولت و همکاری مردم و مجلس مشکلات موجود را بر طرف کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمام کسانی که دلشان برای این منطقه می‌تپد حق مداخله در منطقه و احیای آن را دارند.

وی نقد را سازنده عنوان کرد و ادامه داد: کسانی که می‌توانند دیگران را نقد کنند دامنه دید وسیع تری دارند و مدیران نیز باید در معرض قضاوت مردم باشند چون اصل در ادامه امور کشور با اراده مردم و اراده جمعی مدیران تحقق خواهد شد.

اوسط هاشمی تاکید کرد: خواستن حق مردم است و پاسخگویی وظیفه مسئولان است و اگر به سمت مردم رفتیم به خزانه علم و دانش وصل می شویم و فاصله از مردم به ضرر مسئولان خواهد بود.

سردار حمید فهیمی راد  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد انتظامی از ابتدای سال تاکنون بیان کرد.

انتهای پیام/75005/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول