اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

تکریم ارباب رجوع اولویت کار مسئولان باشد

استاندار البرز گفت: مسئولان در استان البرز تکریم ارباب رجوع را در اولویت کارهای خود بدانند.

تکریم ارباب رجوع اولویت کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در جمع مدیران استانداری اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف مسئولان در بخش‌های مختلف ارائه خدمات به مردم است.

وی تحقق این مهم را در به‌کارگیری تکریم ارباب رجوع و شناسایی مشکلات و مطالبات مردمی دانست و بیان داشت: متأسفانه عده‌ای از مسئولان در این استان پاسخگوی ارباب رجوع نیستند و از وظایف خود شانه خالی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه باید فرهنگ تکریم ارباب رجوع را بیش از گذشته در بین مسئولان و کارمندان نهادینه کنیم، افزود: پاسخگو بودن مسئولان نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری آنان بوده و رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه مسئولان باید انتقادپذیر باشند تا بتوانند در ارائه خدمات به مردم نیز موفق‌تر عمل کنند، افزود: با مسئولانی که نتوانند به درستی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند و پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشند، برخورد خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه مسئولان باید در سطح استان بدون مبالغه و با صداقت و با حفظ امانت پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردم باشند، افزود: مردم باید از عملکرد و اقدامات مسئولان آگاهی داشته باشند و مسئولان باید عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول