اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقایان از نجابت مردم بوشهر سوء استفاده نکنید

انتقادات تند بازیکن تیم ملی فوتبال از مسئولان استان بوشهر

ملی‌پوش بوشهری پرسپولیس به شدت از مسئولان استانش انتقاد کرد و گفت: به عنوان یک بوشهری که به استانم عشق می‌ورزم از بعضی اتفاقات ناخوشایندی که در ورزش رخ می‌دهد، ناراحت هستم.

انتقادات تند بازیکن تیم ملی فوتبال از مسئولان استان بوشهر

حسین ماهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: چرا باید فوتبال استان ما به این وضعیت باشد، مگر ایرانجوان صدر جدول نیست، این تیم با کادر بومی‌اش و بازیکنان باغیرتی که دارد می‌تواند لیگ برتری شود اما با کدام حمایت و پشتوانه؟

وی ادامه داد: مگر می‌شود این همه ثروت در استان ما باشد اما تیم‌های ورزشی بخصوص فوتبالی ما لنگ چند میلیون باشند، نفت و گاز ما به تمام ایران می‌رود ایرادی نیست همه ایران سرای من است اما پس سهم ما بوشهری‌ها کجاست؟ چرا ایرانجوان که در صدر لیگ یک است آن هم بدون باخت، در استرس تزریق پول باشد.

وی ادامه داد: این همه شرکت نفتی، نیروگاه و گمرک در استان ماست، یک میلیارد تومان ندارند به این تیم تزریق کنند شاهین هم بدون پول نابود شد، دلخوشی مردم همین فوتبال بوده و هست، چرا هیچ‌کس به فکر مردم نیست، سرزمین مادری من با فوتبال نفس می‌کشد اما به خدا این رسمش نیست.

ماهینی تأکید کرد: مردم بوشهر نجیب هستند اما نباید از نجابت آنها سوء استفاده کرد، این درست که حرفی نمی‌زنند اما دلیل نمی‌شود به حرف دل آن‌ها گوش ندهند حرف من فوتبال تنها نیست همه ورزش‌هاست اما با توجه به علاقه وافر مردم به فوتبال انتظار دارم به علاقه و عشق مردم احترام گذاشته شود.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: هیچ‌کس حضور 3 ساله شاهین در لیگ برتر را فراموش نمی‌کند، ورزشگاه لبریز از تماشاگر، شور و نشاط مردم و خیلی اتفاقات مثبت دیگر است البته نامهربانی در حق بومی‌ها را فراموش نمی‌کنم.

ماهینی گفت: مسئولان به داد شاهین برسند و این تیم ریشه‌دار را زنده نگه دارند، ایرانجوان را تا لیگ برتر همراهی کنند، به دیگر نماینده‌های فوتبالی استان کمک کنند تا استعدادهای ناب جنوب ایران باز هم بدرخشد.

وی حضور استاندار بومی را به فال نیک گرفت و مهندس سالاری را مخاطب خود قرار داد و گفت: وقتی شنیدم یک بوشهری استاندار شده خوشحال شدم، ایشان را تاکنون ندیده‌ام اما شنیده‌ام انسان توانمندی است، آقای سالاری تزریق 1 الی 2 میلیارد تومان به فوتبال استان و نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف می‌تواند فوتبال ما و روحیه مردم با حضور شما دچار تحولات مثبتی کند، می‌دانم شما هم مثل من یک بومی هستی و دلت به عشق شهر و استانمان می‌تپد، پس تا دیر نشده اقدام فرمایید، این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول