اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

مسئولان به وضعیت بهداشتی درمانی قشم رسیدگی کنند

امام جمعه قشم به مشکلات موجود در این شهرستان اشاره کرد و از مسئولان و وزیر بهداشت خواست به مشکلات بهداشت و درمان قشم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مسئولان به وضعیت بهداشتی درمانی قشم رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام رضا جوکار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ادامه بحث سبک زندگی اسلامی پرداخت و با اشاره به سخنی از امام حسین (ع) گفت: اگر الگوی درست انتخاب نشود مردمان از فطرت وجودی خود که خداجویی است، فاصله می‌گیرند.

وی با اشاره به الگوهای قرآنی که «پیامبران خدا» هستند، افزود: پیروی نکردن از الگوهای درست و مثبت و پیروی کردن از الگوهای نادرست و منفی مایه دین‌گریزی و باعث فاصله از دین و دینداری است.

امام جمعه قشم در ابتدای خطبه دوم نیز با برشمردن ویژگی‌های عباد‌الرحمن، آنها را حقوق بشر اسلامی خواند و افزود: حقوق بشر را باید در سایه اسلام و قرآن شناخت نه در غرب که حتی بشر را نیز نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه حقوق بشر غربی کشتار مردم و دفاع از ظالم است، اضافه کرد: جنگ‌های جهانی و جنگ هشت ساله علیه ملت مظلوم ایران و ترور شخصیت‌های علمی و مذهبی نمونه‌های بارز نقض حقوق بشر توسط غرب و آمریکاست.

جوکار در ادامه به 16 آذر و روز دانشجو اشاره کرد و این روز را به همه دانشجویان تبریک گفت و تصریح کرد: دانشجویان ما باید سیاسی باشند نه سیاست زده.

وی در پایان به مشکلات موجود در قشم اشاره کرد و از مسئولان و وزیر بهداشت خواست به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رضا جوکار در هفته‌های گذشته نیز در نماز جمعه با بیان اینکه وضعیت بهداشتی و درمانی موجود در شهرستان نامناسب است، از کمبود متخصصان و تجهیزات و فضای پزشکی در قشم گلایه کرد.

وی در مورد بیمارستان در دست ساخت قشم نیز طی هفته‌های گذشته، گفت: این بیمارستان که معلوم نیست توسط کدام ارگان ساخته می‎شود و چندین سال است که احداث آن به طول انجامیده به یک مشکل مبهم برای اهالی قشم تبدیل شده است.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه تسریع در ساخت بیمارستان مطالبه بنده از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد است، گفت: بیمارستان فعلی در حد یک درمانگاه است که تا ساخته شدن بیمارستان جدید باید تقویت و تجهیز شود.

جوکار افزود: بعضی از کمبودهای پزشکی قشم حتی در دیگر شهرهای کوچک رفع شده اما مردم قشم مجبورند برای رفع مشکلات درمانی خود به خارج شهرستان مراجعه کنند که این در شان جزیره قشم نیست.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول