اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان خبر داد

تجهیز و نوسازی 2 هزار کلاس درس در زنجان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از تجهیز و نوسازی دو هزار کلاس درس در این استان خبر داد.

تجهیز و نوسازی 2 هزار کلاس درس در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی آقاخانی امشب در شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار داشت: تخریب و نوسازی مدارس استان زنجان براساس مصوبه موجود از سال 85 آغاز شده است.

وی، مجموع پروژه‌های در نظر گرفته شده برای تخریب و نوسازی را در سطح استان زنجان 428 مدرسه عنوان کرد و افزود: با این اقدام 2 هزار و 56 کلاس درس نوسازی می‌شوند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از پایان 372 پروژه از مجموع پروژه‌های مصوب شده برای نوسازی خبر داد و خاطرنشان کرد: با این اقدام یک‌هزار و 626 کلاس درس نوسازی شده است.

آقاخانی با اشاره به باقی ماندن 66 پروژه از مجموع پروژه‌های در دست تجهیز و نوسازی در سطح استان زنجان، اضافه کرد: با پایان این تعداد پروژه 43 کلاس درس به مجموع پروژه‌های نوسازی شده اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پروژه‌های آموزشی نوسازی شده به سه صورت تجهیز و نوسازی می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، نوسازی از طریق مسئولان استانی، نوسازی به صورت مشارکتی و نوسازی توسط خیران را سه روش نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان اعلام کرد.

آقاخانی در ادامه گزارشی از وضعیت سیستم گرمایشی مدارس استان را ارائه کرد.

براساس گفته این مسئول استانی؛ 57 درصد از واحدهای آموزشی زنجان دارای سیستم حرارت مرکزی هستند و گرمای مورد نیاز بقیه واحدهای آموزشی از طریق بخاری‌های نفتی و گازی تامین می‌شود.

آقاخانی از تهیه و توزیع بیش از 420 بخاری برقی تابشی در مدارس استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این بخاری‌ها در مدارس یک و دو کلاسه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: بقیه مدارس طی یک برنامه‌ریزی انجام شده باید به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی مجهز شوند.

در ادامه این جلسه، اسماعیل اولی، رئیس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گزارشی از روند پذیرش دانشجو طی دو سال تحصیلی گذشته ارائه کرد و ابراز داشت: پذیرش دانشجو در سال آینده نیاز به فضا دارد که باید تأمین شود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول