اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ادارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

آموزش و پرورش در احیای امر به معروف نقش اساسی دارد

معاون کارخانجات و ادارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: آموزش و پرورش در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد.

آموزش و پرورش در احیای امر به معروف نقش اساسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه کردستان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، با بیان این مطلب به جایگاه حساس و رسالت خطیر آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: زیربنای هر نظامی آموزش و پرورش است.

وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را موجب سلامت جامعه عنوان و آموزش و پرورش را یکی از ادارات شاخص معاونت کارخانجات و ادارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان تکریم مراجعین، رسیدگی به امور مردم و حفظ حرمت افراد را از مصادیق امر به معروف نام برد و با اشاره به نقش آموزش و پرورش در محقق شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خواستار فرهنگ‌سازی و آموزش آن به دانش‌آموزان در سطح مدارس شد.

وی با بیان اینکه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از هفته آینده آغاز خواهد شد از برگزاری همایش یادآوران در این هفته خبر داد و بر استفاده از این فرصت برای اجرای برنامه‌های ستاد احیاء تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در این نشست همچنین با بیان اینکه در هفته پدافند غیرعامل به سر می‌بریم از پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل نام برد و خواستار تشریح آن برای دانش‌آموزان در سطوح مختلف شد.

وی از پدافند غیرعامل به عنوان دفاع بدون سلاح نام برد و با اشاره به سابقه اجرای آن در کشورهای مختلف، بر اطلاع‌رسانی آن به دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های این هفته در سطح واحدهای آموزشی و توجیه دانش‌آموزان تاکید کرد.

عرفانی‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در ابتدای این نشست از ابلاغ دستورالعمل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به ادارات و مدارس استان با عنوان طرح یادآوران خبر داد و با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و مدارس تشکیل شده است، گفت: در هر مدرسه به ازای هر 100 دانش‌آموز، یک گروه منتخب با عنوان یادآوران در اجرای این امر فعالیت دارند.

انتهای پیام/79007/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول