اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

سند اعتبار آموزش و پرورش تربیت صحیح است

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: سند اعتبار و ارزشمندی آموزش و پرورش توجه جدی به حوزه تربیت و تعالی واقعی نسل آینده است.

سند اعتبار آموزش و پرورش تربیت صحیح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار عصر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و متولیان آموزش و پرورش در مشگین‌شهر اظهار داشت: اساسی‌ترین نکته در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و علم آن وقت ارزشمندتر است که در کنار آن تزکیه باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم همه‌ ما نه در شعار بلکه در عمل ولایتمدار باشیم و ولایت سند حقانیت شیعه است و شیعه را با ولایت باید شناخت، شیعه بدون ولایت قابل قبول نیست.

باوقار خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در نظام اسلامی ما از اهمیت و جایگاه رفیعی برخوردار است چرا که تربیت و تعالی انسان‌ها مقدم بر همه مسائل است و هرگونه قصور در این زمینه ضربه مهلک به رویکرد سعادت و خوشبختی جامعه وارد می‌کند.

امام جمعه مشگین‌شهر اضافه کرد: هرگونه قصور در این حوزه گناهی نابخشودنی است و نظام آموزش و پرورش ما باید نظامی پویا و پر از تحرک و تحول باشد.

در ابتدای دیدار میر لطیف سلیمی سرپرست آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات و پروژه مهر 92، سازماندهی نیروی انسانی و برنامه‌های آموزش و پرورش را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین امام جمعه اصلاندوز در این دیدار گفت: اگر جامعه قوی می‌خواهیم باید به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود.

اسدزاده افزود: هر جا علم باشد بدی و زشتی در آن جا معنا ندارد و مطمئناً آموختن علم و جلوگیری از بدی و زشتی در دست آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش نهادی است که مدیران آینده از آنجا تربیت یافته و ظهور پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش استان اردبیل در مورد مدارس محروم، عشایری و موفقیت‌های استان ارائه کرد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول